Kalmar-tråden

Ofan, dåligt med uppslutning på söndagar eller? Kom ner till 10:00 på söndag då så kör vi en sväng ihop. Blir nog ett par motarder så lugnt tempo och mycket bus står på schemat :) Lär väl bli en kilometer eller två på slangen också :D (i alla fall sammanlagt)

Vet inte om det är söndags körningar längre ....Men vi använder 7/11 macken Mc Donalds (Giraffen)som utgångs punkt när vi ska ut ... Vi planera att komma ner till Karlskrona för glass vid ett fler tal tillfälle i sommar i alla fall

Hade kunnat ta Torsås klockan 11:00 annars om det lockar fler från Käääälmahh :D (sen är ju frågan om vi blir två eller tjugo)

Blev inget kanske tajt om tid osv, Blev bara 3-4 st och någon kanske. Så vi tar det längre fram när fler kan följa med...eller så slänger jag in en notis i eran tråd när jag vet att vi ska söder ut i sommar...

Men fan, 3-4st är väl fullt tillräckligt. Uppslutningen här nere är fruktansvärt dålig så ni hade utökat den med 75-80% :D

Blir väll körningar både för sportraketerna o några motarder idag, sällskapet på quadarna kommer ej.

Många sugna eller ?

ja du var ju med en liten stund i alla fall :P

Ja det blev en heldag med 2 tim paus mitt i körningen för alla på olika håll ...själv tog jag en paus med en kopp kaffe i kalmar sund med vatten upp till knäna kyla ner sig lite :)

Otippat att du tog en kafferast.. :tuttar

Säljes: Bankörda Metzler M5 interact 120/70-17, 180/55-17
50-60% mönster kvar för gatåkning.
Pris: 500:-

Last edited:
Nu kanske alla som är här redan vet om detta MEN....

Mer info om körningar osv brukar finnas på Kalmar MC \ facebook....

För dom som inte är med så får ni gärna gå in o säga hej ^^

Spelar ingen roll hur du kör, eller vad du kör... Bara du kör ^^

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026