Kallt ute?

Apprpå kallt! Tänkte gå ut och tvätta hojen för att ställa undan den för vintern. Och det är typ 6 grader ute. Kommer att frysa ihjäl om fingrarna.......... Det är kyligt i norrland! :)

tvätta hoj...:confused: nu skall jag ut att köra...:tummenupp
Apprpå kallt! Tänkte gå ut och tvätta hojen för att ställa undan den för vintern. Och det är typ 6 grader ute. Kommer att frysa ihjäl om fingrarna.......... Det är kyligt i norrland! :)

På G. Jag loggade in bara för att lägga upp årets första AW-tråd och vad möts man av? Gnäll... :rolleyes: Jag har ett liv, också.

Livet e hårt som general, trupperna vill ju veta ett tag i förväg var anfallet ska ske, det e ju trots allt imorgon.

Jag var ute och åkte 06:30 i morse (kåplöst).... det var ganska kallt då faktiskt.

Livet e hårt som general, trupperna vill ju veta ett tag i förväg var anfallet ska ske, det e ju trots allt imorgon.

Datum och tid är ju redan spikat. Det som fattas är platsen och vi kan ju inte avslöja allt för fienden. :tungan

Varannan onsdag 18.00, anteckna nu i almanackan. :yoparty

Jag bangar, får besök av Pucken.

Jaha, och han är inte medsläpbar? :va

;)

Last edited:

Jaha, och han är inte medsläpbar? :va

;)

Möjligt, men det blir så satans stressigt.

Sen kanske jag måste inse att jag inte kan göra allt som student. Jag har ju valt att göra min 5 veckors praktik i Enköping, vilket innebär 500:- i soppa/v. Jag lever ju för tusan på lånade pengar nu.

Som grädde på moset jävlas min mage igen, å jag är näst intill lika kass som jag varit förra veckan. Kanske skulle höra med veterinären som håller till vägg i vägg med mej i Enköping. Nödslakt kanske utförs gratis :confused:

Som grädde på moset jävlas min mage igen, å jag är näst intill lika kass som jag varit förra veckan.
Jägermeister, ringer det en klocka? Om inte, så ta dig en slurp så blir nog magen bra igen.

*/ ?>
Back