Kallt ute?

Apprpå kallt! Tänkte gå ut och tvätta hojen för att ställa undan den för vintern. Och det är typ 6 grader ute. Kommer att frysa ihjäl om fingrarna.......... Det är kyligt i norrland! :)
 
tvätta hoj...:confused: nu skall jag ut att köra...:tummenupp
Apprpå kallt! Tänkte gå ut och tvätta hojen för att ställa undan den för vintern. Och det är typ 6 grader ute. Kommer att frysa ihjäl om fingrarna.......... Det är kyligt i norrland! :)
 
På G. Jag loggade in bara för att lägga upp årets första AW-tråd och vad möts man av? Gnäll... :rolleyes: Jag har ett liv, också.

Livet e hårt som general, trupperna vill ju veta ett tag i förväg var anfallet ska ske, det e ju trots allt imorgon.
 
Apprpå kallt! Tänkte gå ut och tvätta hojen för att ställa undan den för vintern. Och det är typ 6 grader ute. Kommer att frysa ihjäl om fingrarna.......... Det är kyligt i norrland! :)

Jag var ute och åkte 06:30 i morse (kåplöst).... det var ganska kallt då faktiskt.
 
Livet e hårt som general, trupperna vill ju veta ett tag i förväg var anfallet ska ske, det e ju trots allt imorgon.

Datum och tid är ju redan spikat. Det som fattas är platsen och vi kan ju inte avslöja allt för fienden. :tungan

Varannan onsdag 18.00, anteckna nu i almanackan. :yoparty

Jag bangar, får besök av Pucken.

Jaha, och han är inte medsläpbar? :va

;)
 
Last edited:

Jaha, och han är inte medsläpbar? :va

;)

Möjligt, men det blir så satans stressigt.

Sen kanske jag måste inse att jag inte kan göra allt som student. Jag har ju valt att göra min 5 veckors praktik i Enköping, vilket innebär 500:- i soppa/v. Jag lever ju för tusan på lånade pengar nu.

Som grädde på moset jävlas min mage igen, å jag är näst intill lika kass som jag varit förra veckan. Kanske skulle höra med veterinären som håller till vägg i vägg med mej i Enköping. Nödslakt kanske utförs gratis :confused:
 
Som grädde på moset jävlas min mage igen, å jag är näst intill lika kass som jag varit förra veckan.
Jägermeister, ringer det en klocka? Om inte, så ta dig en slurp så blir nog magen bra igen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top