Paradoxy
Guest
Nu är det Kalle Anka på teve!!! Alla som inte tittar är fuckon 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt?Mögel skrev:Hur fan kan man kolla på kalle när det är superbike på eurosport

honkiie skrev:Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt?
Hur fan kan man skriva, (Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt) När man kan skriva (O fan tack mögel då byter jag kanal direkt) 
Mögel skrev:Hur fan kan man skriva, (Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt) När man kan skriva (O fan tack mögel då byter jag kanal direkt)
![]()
![]()
Hur fan kan man skriva, (Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt) När man kan skriva (O fan tack mögel då byter jag kanal direkt)

honkiie skrev:Hur fan kan man skriva "
"
när man kan kan skriva ja just ja, man måste ju se på kalle på julafton, förlåt mig honkiie jag är så dum![]()
Edit: Ja just ja, ska försöka sluta spamma
Ja nu orkar jag inte längre och nu gjorde du så jag missade superbike,,,
Aleksander skrev:Ara papapapapapapapaiapp!!!![]()
spectre skrev:Vad heter han som säger så? Barappahua? Jag måste fan ha en bild på aset

Paradoxy skrev:Jag har laddat ner hela avsnittet med djungelns pajas. Har kollat hela året![]()
Kevorkian skrev:Varför i helvete säger dom att Ferdinand sätter sig på en humla när insektshelvetet har en gadd?![]()
Gör om gör rätt!![]()

heimdal skrev:han sätter sig ju på en gigantisk penisatrapp jue.. å matadoren bryter sin penis i småbitar.. så är de i den riktiga versionen![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |