Kalle ANka!!!

• Thread starter Thread starter Paradoxy
  • Start date Start date

Paradoxy

Guest
Nu är det Kalle Anka på teve!!! Alla som inte tittar är fuckon :7peta

Jag är ett fucko, jag sitter i telefonkö till Folksam. Jävla dryga jävlar till o ha dåligt med telefonister på julafton :Gustav1

Hur fan kan man kolla på kalle när det är superbike på eurosport

Börjar bli lite trött på Kalle o co..

Så sitter på SH i stället :banana

honkiie skrev:
Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt?

:gnissla Hur fan kan man skriva, (Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt) När man kan skriva (O fan tack mögel då byter jag kanal direkt) :mad:

:argpådato

Mögel skrev:
:gnissla Hur fan kan man skriva, (Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt) När man kan skriva (O fan tack mögel då byter jag kanal direkt) :mad:

:argpådato
:mad: Hur fan kan man skriva ":gnissla Hur fan kan man skriva, (Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt) När man kan skriva (O fan tack mögel då byter jag kanal direkt) :mad: "
när man kan kan skriva ja just ja, man måste ju se på kalle på julafton, förlåt mig honkiie jag är så dum :va

Edit: Ja just ja, ska försöka sluta spamma

honkiie skrev:
:mad: Hur fan kan man skriva ":gnissla Hur fan kan man skriva, (Hur fan kan man kolla på superbike på eurosport när det är kalle på svt) När man kan skriva (O fan tack mögel då byter jag kanal direkt) :mad: "
när man kan kan skriva ja just ja, man måste ju se på kalle på julafton, förlåt mig honkiie jag är så dum :va

Edit: Ja just ja, ska försöka sluta spamma

Hur fan kan man skriva. :4skrika Ja nu orkar jag inte längre och nu gjorde du så jag missade superbike,,, :( Eller det va kanske inte ditt fel men jag måste ju ha nån att klaga på... :tummenupp

:D

Fan vad jag hatar de skiten. :4skrika
Tur att jag missade det i år. Tänkte inte ens på det.

BANNA Kalle jävla Anka och hans jävla kompanjoner :4skrika :mad:

jag somnade när ferdinandgayen kom ... de bästa e i början :D

Varför i helvete säger dom att Ferdinand sätter sig på en humla när insektshelvetet har en gadd? :fakta

Gör om gör rätt! :mattias

Kevorkian skrev:
Varför i helvete säger dom att Ferdinand sätter sig på en humla när insektshelvetet har en gadd? :fakta

Gör om gör rätt! :mattias

han sätter sig ju på en gigantisk penisatrapp jue.. å matadoren bryter sin penis i småbitar.. så är de i den riktiga versionen :mattias

heimdal skrev:
han sätter sig ju på en gigantisk penisatrapp jue.. å matadoren bryter sin penis i småbitar.. så är de i den riktiga versionen :mattias

Var beställer man den?

Skriver dom den riktiga avsändaren på paketet vill jag inte ha! Jag har mitt rykte att tänka på :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg