Zuljin
Psykbryt
Halojj... Jag e ganska ny häromkring. Störtskön sajt, underbart forum med skönt folk är mina första intryck.
Parkerade hojjen utanför fönstret härom veckan. Över natt. Big misstake... På morgonen låg han på backen och blödde. Av det spruckna blinkersglaset på "motsatt" sida utgår jag från att något jävla%#%""?=rövhål sparkade omkull den.
Lite deprimerad nu... Gammal hojj oxå, en ZX10 från 86, halvförsäkrad. Toppkåpan har spruckit runt backspegel på vänster sida och sidokåpan är helt fuckad. Har ringt alla skrotar jag hittat här men det verkar vara dött lopp och nya har jag inte råd med. Svetsning verkar inte heller vara nåt alternativ enligt samsmotor. Plasten blir tydligen fet med åren och 20 år gammal plast håller väldigt dåligt när den svetsas.
Så nu skriver jag här för att jag har funderat lite, han e ju gammal men han e ungefär precis vad jag har råd med just nu, både försäkringsmässigt och inköp så jag vill ju fixa honom. Någon med förslag? Kan man modda kåpor fråne n nyare ZX10a lr någon helt annan hojj och få dom att passa? Vore djupt tacksam för alla förslag.
Kan lägga upp en bild ifall det hjälper, säg bara till.
Sebbe.
Parkerade hojjen utanför fönstret härom veckan. Över natt. Big misstake... På morgonen låg han på backen och blödde. Av det spruckna blinkersglaset på "motsatt" sida utgår jag från att något jävla%#%""?=rövhål sparkade omkull den.
Så nu skriver jag här för att jag har funderat lite, han e ju gammal men han e ungefär precis vad jag har råd med just nu, både försäkringsmässigt och inköp så jag vill ju fixa honom. Någon med förslag? Kan man modda kåpor fråne n nyare ZX10a lr någon helt annan hojj och få dom att passa? Vore djupt tacksam för alla förslag.
Kan lägga upp en bild ifall det hjälper, säg bara till.Sebbe.