Kallaste premiären?

rike

Alla bikers är mina kompisar!
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
Triumph Explorer, ET 340 -83,
Tjena. Nu är årets första tur avklarad. I strålande solsken och 1 grad (!) varmt. Blargh.

Hur många har haft lika vassa premiärturer?

Och ingen hoj att vinka till....Så jag vinkar här istället......vink, vink.... :hihi

Men....knäck utsikten!

Härligt är det att vara tillbaka på banan. Väl mött i sommar och i Arjeplog finns alltid kaffe, bastu och kanske en och annan pilsner....

Hade/Rike

Bifogat

• 050515viff3.jpg
    050515viff3.jpg
    123.5 KB · Visningar: 239
rike skrev:
Tjena. Nu är årets första tur avklarad. I strålande solsken och 1 grad (!) varmt. Blargh.

Och ingen hoj att vinka till....Så jag vinkar här istället......vink, vink.... :hihi

Men....knäck utsikten!

Härligt är det att vara tillbaka på banan. Väl mött i sommar och i Arjeplog finns alltid kaffe, bastu och kanske en och annan pilsner....

Hade/Rike

Mycket vacker bild...... :tummenupp Kallaste premiären...hm 3+ men där jag bor brukar man ställa på i mars.....så det har redan blivit 400 mil :banana

Perfekt bild att ha när du nån gång ska sälja pärlan. Ser kallt ut, men oxå väldigt vackert. Kör försiktigt.

Får ge dig en :tummenupp för din premiärtur och en till :tummenupp för en snygg hoj fångad på ett fint foto. Synd bara att du har den långsamma färgen på hojjen :tungan

Så här såg det ut för mig på 1:a maj...

Bifogat

• Resize of PICT1501.JPG
    Resize of PICT1501.JPG
    40.5 KB · Visningar: 115
Körde hem hojen från Borås till enbköping - 47 mil!

i 2-4 minusgrader..

ruggit kallt!!! snittade en fart på 130-140..

nu står den hemma iaf :)

Första maj vadade jag i snö....... :huvet

Och va tusan, är inte rött lika med hiskeligt snabbt...? :D Jag har en gammal V4 som är gul och den är minsann inte snabb..... :yoparty

Tror inte jag knäcker en 40-milafärd i några minus i brådarasket. Starkt jobbat! :tummenupp

rike skrev:

Men....knäck utsikten!

Hade/Rike

Hade du inte varit rädd för gikt kunde du ju hängt med på en 20-milatur igår, vi fick njuta av både snö och minusgrader! :pannkyss

Hörde det. Jag skyller på den vedeldade hårddisken....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT