Kallaste premiären?

rike

Alla bikers är mina kompisar!
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
Triumph Explorer, ET 340 -83,
Tjena. Nu är årets första tur avklarad. I strålande solsken och 1 grad (!) varmt. Blargh.

Hur många har haft lika vassa premiärturer?

Och ingen hoj att vinka till....Så jag vinkar här istället......vink, vink.... :hihi

Men....knäck utsikten!

Härligt är det att vara tillbaka på banan. Väl mött i sommar och i Arjeplog finns alltid kaffe, bastu och kanske en och annan pilsner....

Hade/Rike

Bifogat

• 050515viff3.jpg
    050515viff3.jpg
    123.5 KB · Visningar: 239
rike skrev:
Tjena. Nu är årets första tur avklarad. I strålande solsken och 1 grad (!) varmt. Blargh.

Och ingen hoj att vinka till....Så jag vinkar här istället......vink, vink.... :hihi

Men....knäck utsikten!

Härligt är det att vara tillbaka på banan. Väl mött i sommar och i Arjeplog finns alltid kaffe, bastu och kanske en och annan pilsner....

Hade/Rike

Mycket vacker bild...... :tummenupp Kallaste premiären...hm 3+ men där jag bor brukar man ställa på i mars.....så det har redan blivit 400 mil :banana

Perfekt bild att ha när du nån gång ska sälja pärlan. Ser kallt ut, men oxå väldigt vackert. Kör försiktigt.

Får ge dig en :tummenupp för din premiärtur och en till :tummenupp för en snygg hoj fångad på ett fint foto. Synd bara att du har den långsamma färgen på hojjen :tungan

Så här såg det ut för mig på 1:a maj...

Bifogat

• Resize of PICT1501.JPG
    Resize of PICT1501.JPG
    40.5 KB · Visningar: 115
Körde hem hojen från Borås till enbköping - 47 mil!

i 2-4 minusgrader..

ruggit kallt!!! snittade en fart på 130-140..

nu står den hemma iaf :)

Första maj vadade jag i snö....... :huvet

Och va tusan, är inte rött lika med hiskeligt snabbt...? :D Jag har en gammal V4 som är gul och den är minsann inte snabb..... :yoparty

Tror inte jag knäcker en 40-milafärd i några minus i brådarasket. Starkt jobbat! :tummenupp

rike skrev:

Men....knäck utsikten!

Hade/Rike

Hade du inte varit rädd för gikt kunde du ju hängt med på en 20-milatur igår, vi fick njuta av både snö och minusgrader! :pannkyss

Hörde det. Jag skyller på den vedeldade hårddisken....

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back