Raginaharjar
Fan ska man skriva här då??
Härligt, nu börjar det röra sig i tråden på det vis jag trodde att det skulle göra
Som Lampan säger, det är mycket tuffare att tro på något smått otroligt som detta istället för den om terroristerna som lärde sig flyga och infiltrerade WTC och KANSKE monterade sprängladdningar inne i husen.
Man hör det man vill höra, sanningsrörelsens främsta egenskap är ju att hålla för öronen och knapra piller![]()
Tror de tycker det är tufft. Inte mainstream, något att grubbla på. Vara lite annorlunda. Ställa tuffa frågor som ingen kan svara på för vad du än svarar så får du en motfråga. Tror du inte på dem så lever du i förnekelse eller är så korkad att du gått på propagandan.
Varenda nöt från vaken.se mfl sidor kan inte svara på något. Bara motfrågor och "bevis" tagna ur luften eller ur sitt sammanhang. Man ser vad man vill se.
Ingen här inne som fotar och dokumenterar s.k. chemtrails? (finns ju teorier om att den hemska förtryckarstaten sprider ut kemikalier för att göra oss sjuka

Tydligen så skulle ju Arnold Schwarzenegger fixas in som president, hur gick det med det?
När teorierna som övertygar så många inte stämmer så verkar man bara glömma. Man tar ingen lärdom i att: "Fan, det där förra jag inbillade mig var ju bara bajs, nu skiter jag i det här" utan hittar bara nya teorier att grotta ner sig i.
Klart som fan det fifflas och trixas när det finns ekonomiska intressen men inte fan tror jag det handlar om världsomspännande konspirationer.