Kalhygge eller Naturell P*ng? [Poll]

Åker busken på fredagkväll?

• Antal röstningar
    0
Jag vågar inte, Den är så liten så jag ser inte skillnad på Den och håret.

är det någon som har gjort en vetenskaplig poll om vad tjejerna tycker om detta ämne? :va

Har talat med en tjej, å hon tycker det är sexigt med hår, iof har hon inte sagt något om håret på pungen, men hon tyckte det va sexigt med håriga killar. :)

Fluxir skrev:
är det någon som har gjort en vetenskaplig poll om vad tjejerna tycker om detta ämne? :va

Har talat med en tjej, å hon tycker det är sexigt med hår, iof har hon inte sagt något om håret på pungen, men hon tyckte det va sexigt med håriga killar. :)
Fram för fler såna cheyerr!

Svarade, som många andra, "Ibland"

Waste of time om man inte har något på G inför helgen.
Annars ska det vara välansat både "här o "där". Pfffffifaaan för hår i munnen...

PP är förresten skönt. Alla som säger annat har inte provat och Mach3 funkar bra.

Stor mening att raka sig där om man ser ut såhär överallt annars.
haarig.jpg

Nåja, kanske inte riktigt. Men men...

Solid snake skrev:
Sen när fan ligger Tierp i Skåne?

sen nu. :rolleyes:

jag blandar kanske ihop det med något annat, du som verkar veta kan väl upplysa mig om var det ligger då? för nu är jag lite vilsen i snöstormarna här. :gnissla

EDIT: Det låter Skånskt! :brinnerup

Jag får väl ta tillbaka det där, :rolleyes:

Last edited:
Fluxir skrev:
humm :va
du bor i skåne. :7peta vet du hur långt det är dit? :rolleyes:

Men vad i helvete. Du är den andra på SH som tror att Tierp ligger i Skåne. Get a grip :4skrika

Tierp ligger INTE, observera INTE i skåne!!!! :mad:

Solid snake skrev:
Sen när fan ligger Tierp i Skåne?

Tack min favvonasse :pannkyss

Jonathan skrev:
Men vad i helvete. Du är den andra på SH som tror att Tierp ligger i Skåne. Get a grip :4skrika

Tierp ligger INTE, observera INTE i skåne!!!! :mad:

Tack min favvonasse :pannkyss

:pannkyss
sorry

jag ska hålla ögonen öppna efter Fler tjejer som gillar håriga killar, skickar dom till dig, har du nån mail som man spontant kan dela ut? :tummenupp

Fluxir skrev:
:pannkyss
sorry

jag ska hålla ögonen öppna efter Fler tjejer som gillar håriga killar, skickar dom till dig, har du nån mail som man spontant kan dela ut? :tummenupp

Ja, om du erkänner att jag är mer värd än dig och att du hade fel ? :hihi

En del tjejer gillar inte hår på killar (kroppen alltså) PERSONLIGEN tycker jag att det är okej..grott (sär) människo (skrivning :hihi ) behåring kanske inte är att föredra men annrs är det okej. Hår på bröstet är definitivt okej :tummenupp men utan är också bra :) Beror helt på killen det sitter på..helheten. Hår på specifika ställen skall hållas jefligt kort :tomten

Nursey skrev:
En del tjejer gillar inte hår på killar (kroppen alltså) PERSONLIGEN tycker jag att det är okej..grott (sär) människo (skrivning :hihi ) behåring kanske inte är att föredra men annrs är det okej. Hår på bröstet är definitivt okej :tummenupp men utan är också bra :) Beror helt på killen det sitter på..helheten. Hår på specifika ställen skall hållas jefligt kort :tomten

:hej...

Lent o fint. Inte haft det på något annat sätt på flera år..
Ibland spacear jag lite o låter en liten "tofs" vara kvar. Blir lite hitler-musche av det:)

Eeee.. borde inte ngn som orkar starta en liknande poll för tjejerna?!

Kanske med dessa valen:
-Sahara
-Amazonas
-Landningsbana
-Ett litet hjärta (tihi?)
-Pil neråt
-Texten "surprise inside"
-Eget motiv
-Graffiti Tag
-Varierar mig
-Mer/övrigt?

*/ ?>