Kalhygge eller Naturell P*ng? [Poll]

Åker busken på fredagkväll?

• Antal röstningar
    0
snabbåka skrev:
Om du nu vaxar din pung (AJ AJ) så kan jag tipsa om att det finns
krämer på tub som tar bort håret,finns hos din närmsta sexaffär.
Mach 3 fungerar också. :mattias

Sex affär..tssss. gossar gossar..släng hellre pengarna i sjön :tungan . Gå till H&M eller Kicks eller vart ni vill o köp lite Veet hårborttagningscreme. Ni kan ju köpa en egen privat pungvaxerska för pengarna ni lägger på sånt i en sex affär (allt kostar ca 500% mer där)

Less is more

Last edited by a moderator:
Okej.. Skall man bli jägare måste man ju trivas med skogen. :rolleyes:

AAAH. Minns fortfarande (ja, det var faktiskt ett tag sedan) mina första små strån. Så stolt man var. :kär :banana :näsblod

Rakat ser bara fel ut på killar. Inte för att jag måste bry mig särskilt mycket om det, men det har definitivt fått mig att behålla mitt.

AxlySM skrev:
Rakat ser bara fel ut på killar. Inte för att jag måste bry mig särskilt mycket om det, men det har definitivt fått mig att behålla mitt.

tja, vill du se ut som en slusk så får du väl det :D

Nursey skrev:
Sex affär..tssss. gossar gossar..släng hellre pengarna i sjön :tungan . Gå till H&M eller Kicks eller vart ni vill o köp lite Veet hårborttagningscreme. Ni kan ju köpa en egen privat pungvaxerska för pengarna ni lägger på sånt i en sex affär (allt kostar ca 500% mer där)

Less is more

Då har jag alltså gått i onödan för att köpa den där tyska intimen hair off
i två års tid. :D :D :D
H&M rules! (svider den inte dåra fett med känslig kille?)

Jonathan skrev:

När jag såg att du hade svarat i den här tråden trodde jag att man skulle få lite support..

Lita inte på någon. :gnissla

Mackz: Du har rätt. :gnissla Men av någon konstig anledning måste jag avvisa tjejer ständigt. Trots att de vet att det finns en skog att gå vilse i. Vet inte vad det betyder? Och nej, de är inga friluftsmänniskor annars.

Okej, nog om skämt på det området förresten. Har tjej också så. :gnissla :tungan

Last edited:
snabbåka skrev:
Då har jag alltså gått i onödan för att köpa den där tyska intimen hair off
i två års tid. :D :D :D
H&M rules! (svider den inte dåra fett med känslig kille?)

Hehe..nog sätter många tjejer den cremen på betydligt känsligare områden än eran lilla påse ;) så det går nog bra :tummenupp
Skall inte kosta mer än ca 80 kr och räcker länge :)
Fast tysk creme låter onekligen kinky hihi

Måste ha isolering hära uppe i norrland...

Nursey skrev:
Hehe..nog sätter många tjejer den cremen på betydligt känsligare områden än eran lilla påse ;) så det går nog bra :tummenupp
Skall inte kosta mer än ca 80 kr och räcker länge :)
Fast tysk creme låter onekligen kinky hihi

Känsligare ställen, är du tokig kvinna?.
Min pung är känslig!

Var just på dass och på en sak.

IT'S HUUUUGE! (från RoLLers film)

Därför behöver man knappt komma i kontakt med buskaket, trots att njutning finns att finna ändå. :tungan

Jag är trött.. :rolleyes:

Det går lika bra med propplösare....... Dränk in en handuk med propplösare o ligg med den mellan benen över natten.... Så ska ni se att ett o annat hårstrå är borta när ni vaknar :tummenupp

AxlySM skrev:
När jag såg att du hade svarat i den här tråden trodde jag att man skulle få lite support..

Lita inte på någon. :gnissla

Vad har jag med nånting att göra :confused:

snabbåka skrev:
Är inte turbovarianten den som "vibrerar" eller? då får någon anna raka! :tuttar

Nix, men det vore fint om den gjorde det :hihi

På racebanan finns inget gräs, Rakat är det enda som gäller, samma gäller för henne, Behöver dock ej vara renrakat

*/ ?>
Back