Kalhygge eller Naturell P*ng? [Poll]

Åker busken på fredagkväll?

• Antal röstningar
    0

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
En lite halvt icke rumsren fråga som som en gång fanns med i Kristian Luuks intervju-underlag.

Satt och diskuterade med polarna igår och vi hade tämligen skilda åsikter.

Hur är det egentligen? Putsar Ni kalsonglinjen lite eller ryker allt på fredagkväll?

Det stinker poll lång väg.

Edit: Flervals!!!1 :4skrika

Zee skrev:
Man måste ju underlätta om seriöst arbete ska kunna utföras..

Min fruga gillar inte hår i munnen tillika även jag tycker att (där nere)
skall det alltid vara nyansat! :fakta

(finns inget värre än stylish al´a Fäbodjäntan :zpy

Jag är kluven. Rakat e nice men kräver visst underhåll. För tillfället är min pungrakapparat icke fungerande, har fastnat hår :hihi . Skall fixa det snart genom att dränka den i rengöringsmedel. I goda tider försvinner beklädnaden men oftast får den var kvar. Beror även på vädret, skönt att ha lite isolering.

Bodde med några finnar som skrattade ihjäl sig när vi diskuterade Porrpung, mindre manlig kan man knappt bli (Sitta & kissa var värre, men det säger sig självt också)

Jag rakar på ren trots :)

Vet ni vad det kostar för en veterinär att rensa hårstrån ur magsäcken på en hund? Nej, precis..

Jag rakar :fakta

kaZmur skrev:
Vet ni vad det kostar för en veterinär att rensa hårstrån ur magsäcken på en hund? Nej, precis..

Ehh ... vänta nu ... rakar du dig för hundens skull?
Hur får hunden i sig dina hårstrån? :3freak

kaZmur skrev:

Och genast blev min tråd ännu mer motbjudande. Men jag bryr mig inte..

det ska vara barmark där nere!
mycket bekvämare och frächare tycker jag iaf,,
sen så ska man ju behandla andra som man själv vill bli behandlad :)

Rent och lent. Förstår inte hur man kan vilja ha en djungel mellan bena. Men visst, alla är vi olika. :7peta

*/ ?>
Back