Man of War
Ny medlem
Ugluk skrev:Gå till en läkare, kan vara magsår. Inget kul alls enligt dom som haft det.
Gjorde det i somras, och de sade att de var början på ett. Men de "spontana" magsmärtorna har slutat, men kaffet gör fortfarande ont.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ugluk skrev:Gå till en läkare, kan vara magsår. Inget kul alls enligt dom som haft det.
Man of War skrev:Gjorde det i somras, och de sade att de var början på ett. Men de "spontana" magsmärtorna har slutat, men kaffet gör fortfarande ont.

Haha, det där känner jag igenMan of War skrev:Ingen som har något tips på vad man ska göra om man får ont i magen av kaffe? Började göra det i somras, och jag kan inte dricka kaffe längre, gör så ont att det känns som jag ska spy.
Hjälp?
pansarvagnen skrev:jag gillar tjejen i kaffereklamen där dom jobbar i skoaffär...![]()
Man of War skrev:Gjorde det i somras, och de sade att de var början på ett. Men de "spontana" magsmärtorna har slutat, men kaffet gör fortfarande ont.
Hoppas du var ironisk nuFZ1 skrev:Euroshoper snabbkaffe med mjölk och socker
Jag förstår inte varför ALLA skall klaga på mina smaklökarberggren_martin skrev:Hoppas du var ironisk nu![]()

Penguin skrev:Gevalia hemma hos päronen nere i Skövde är favoriten. Här uppe smakar det mesta kass pga det taskiga vattnet i Uppland skulle jag vilja påstå, tyvärr.![]()
Helt ootroligt!KIRE skrev:Jobbar vidare på banningspoängen med denna OT tråd![]()
För att öka trådens existensberättigande kanske jag kan
tillägga vilket är favoritkaffet efter en MC-tur? Och
annars i största allmänhet.
Nu snackar jag vanligt bryggkaffe här.
Min egen favorit är Zoega Intenzo. Vad gillar ni?

Äter müsli till frukost. Gröt räcker inte tillräckligt länge.Nalken skrev:Ät havregrynsgröt till frukost! gissar att du är rätt kass att käka frukost..
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |