Kaffe, fest och bira tråden!

Jag skulle gärna komma, men jag flyttar nästa helg så jag har vikt hela den här helgen till att packa. Suck!

Lördag 2 okt

Så tänkte jag dricka lite bira. (gräsänkling)

Öppen för förslag om vi ska hitt på nåt..

Eller så samlas vi några stycken här hos mig å grillar lite.. mekar lite..snackar skit..
Fast då får man nog räkna med å sova kvar om ni inte splittar på en bulle blir väl för 4st 200-250/pers upp till söder.

Nån som e sugen?

Eller så samlas vi några stycken här hos mig å grillar lite.. mekar lite..snackar skit..
Fast då får man nog räkna med å sova kvar om ni inte splittar på en bulle blir väl för 4st 200-250/pers upp till söder.

Nån som e sugen?

Count me in.. vilket som.

Nån som e sugen?

Låter riktigt trevligt, men jag flyttar på dagen så det blir nog till o packa upp o ställa i ordning på kvällen där..

Får väl bli Kaffe eller mer??

Vilka ska gå?

Den 27-30 januari hålls Sveriges största MC-Mässa, På Två Hjul, i Älvsjö. Det är den rätta platsen för alla som vill klämma och känna på två-hjuliga nyheter. Förutom nya motorcyklar finns det mesta inom tillbehör. Dessutom kommer exempelvis Arlen Ness, en av de mest framträdande motorcykelpersonligheterna i USA och även internationellt välkänd i MC-kretsar, dit tillsammans med sin son Cory och sonson Zach. Konst- och designmuseet MC Collection visar originalmotorcyklar från olika epoker och delar av världen. Självklart finns SMC och MC-Folket på plats. På Två Hjul uppdaterar sin hemsida kontinuerligt med nyheter,

1. Thörn

Får väl bli Kaffe eller mer??

Vilka ska gå?

Den 27-30 januari hålls Sveriges största MC-Mässa, På Två Hjul, i Älvsjö. Det är den rätta platsen för alla som vill klämma och känna på två-hjuliga nyheter. Förutom nya motorcyklar finns det mesta inom tillbehör. Dessutom kommer exempelvis Arlen Ness, en av de mest framträdande motorcykelpersonligheterna i USA och även internationellt välkänd i MC-kretsar, dit tillsammans med sin son Cory och sonson Zach. Konst- och designmuseet MC Collection visar originalmotorcyklar från olika epoker och delar av världen. Självklart finns SMC och MC-Folket på plats. På Två Hjul uppdaterar sin hemsida kontinuerligt med nyheter,

1. Thörn

2. Tikki

1. Thörn
2. Tikki
3. Bully
4. Baisarn
5. Micke™

Last edited:
Fika på rosenhill i morgon sön från kl14-1430

Vi är ett par som kanske ska gasa av oss lite i morrn och efter det så blir det fika på rosen. Vore trevligt å se lite folk å SFS:are då...

Rosen har öppet till 1800

Det lätt ju skit nice!!

Jag e lätt på!!

1.Tom
2.
3.

med rådande töväder skulle det ju vara teoretiskt att dra ut hojen o dra en repa. men jag är nog för ovan hojåkare för att bege mig ut i detta väder.

Hoppas iaf att ni får en kul stund :tummenupp

*/ ?>
Back