Kaffe, fest och bira tråden!

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
fan va synd att det inte va igår... då hade ni kunnat kidnappa mig från sös hyggligt påtänd av morfin :) i landstingets finaste outfit tikki hade ju kunnat ta hand om mig om ja fick ont
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
fan va synd att det inte va igår... då hade ni kunnat kidnappa mig från sös hyggligt påtänd av morfin :) i landstingets finaste outfit tikki hade ju kunnat ta hand om mig om ja fick ont

Aj fan, den missade vi. Synd, va ju länge sen man såg vår egna skjuksköterska i tjänst :tungan

Morfin o grejer, måste va en riktigt smärtsam grej, bränt dig ordentligt eller??
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
Aj fan, den missade vi. Synd, va ju länge sen man såg vår egna skjuksköterska i tjänst :tungan

Morfin o grejer, måste va en riktigt smärtsam grej, bränt dig ordentligt eller??

njurstens anfall hette det visst.... så nu vet jag hur det är att föda barn tydligen..
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Du, jag har varit hård i magen en gång. Där kan vi snacka om smärta när en stenhård korv passerar stolgången
 

exet

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
7 Jul 2006
Ort
värmdö
Hoj
TL 1000 R X edition
Du, jag har varit hård i magen en gång. Där kan vi snacka om smärta när en stenhård korv passerar stolgången

säkert jämförbart med att föra upp en kamera med lampa och schweizisk arme kniv med tången utfälld genom urinröret in i pissblåsan och upp mot njuren...
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top