Kaffe, fest och bira tråden!

Sprang på dessa två hunkar i lördags. Någon som vet vilka det är och var jag kan få tag på dem? :drool:drool:drool

Bifogat

• DSC02908.jpg
    DSC02908.jpg
    235.6 KB · Visningar: 61
Sprang på dessa två hunkar i lördags. Någon som vet vilka det är och var jag kan få tag på dem? :drool:drool:drool

Ha,,, Jag drack nån sorts mongis drink/ar för jag blev en liten Zid, och försökte skrämma lite folk på kungsgatan efter donken... men misslyckades nog ganska fatalt... Men jag lyckades kränga en cheeseburgare till en vegetarian med tågräls...

Ha,,, Jag drack nån sorts mongis drink/ar för jag blev en liten Zid, och försökte skrämma lite folk på kungsgatan efter donken... men misslyckades nog ganska fatalt... Men jag lyckades kränga en cheeseburgare till en vegetarian med tågräls...

Ja det finns alltid en Zid bland oss, hasse är skön som faaaaaan.....snäppet värre än Zid

men typ lika sköna fast på två olika sköna sätt hajar ni bah? lixom ni vet:glömdet

hur ska det här gå

Ja det finns alltid en Zid bland oss, hasse är skön som faaaaaan.....snäppet värre än Zid

men typ lika sköna fast på två olika sköna sätt hajar ni bah? lixom ni vet:glömdet

fan ser fram imot Lelle veckan. hörde att Hasse skulle med på den oxå. synd att Zid ska leka data nörd. undrar om nån håller reda på honom så han inte tänder eld på nått där??? vi får skicka med lite tändstickor åt honom så han klara sej själv!!!

fan ser fram imot Lelle veckan. hörde att Hasse skulle med på den oxå. synd att Zid ska leka data nörd. undrar om nån håller reda på honom så han inte tänder eld på nått där??? vi får skicka med lite tändstickor åt honom så han klara sej själv!!!

A hasse kanske inte syns så mycket på körningarna......men han bangar aldrig på sådana tillställningar :)

finns nya grejer på marknaden.......green laser is the shit att ge till Zid. han tänder eld på grejer från 100m avstånd.

Vad sägs om en traditionell onsdagsträff på donken nu på onsdag 10/3 (18:00?)?
Bara ses och snacka lite skit...:yoparty
Man behöver inte komma dit med varken hoj eller skinnställ...ej heller sitta på muren :)

Uppvärmning inför hojsäsongen!
Vilka är på?

Man behöver inte komma dit med varken hoj eller skinnställ...ej heller sitta på muren :)

Vilka är på?

Får jag inte ha skinnställ så kommer jag inte!

Vilka är på?

Gört=)
potatis gänget har vart där varje ons hela vintern:yoparty kom o jiddra vett ja:D
fränt ju:fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...