kabinkompressor

Hej du vet inte om snubben som har den gamla kawa dragbike hojen tänker säljade ? har du bild ?

Hej du vet inte om snubben som har den gamla kawa dragbike hojen tänker säljade ? har du bild ?

har ingen bild då jag inte känner han..
komplett dragrace ram, hilborn (stavn?) insprut samt 2 st kabin kompressorer o säkert nå mer.. han påstår motorn e "fixad" men verka inte veta nåt om den.. står i delar o en han känner har fått 25 papp i pris.. :)

iaf så 3000 spänn har jag fått ett pris på av den andra snubben o den ska va knappt använd o bara tuta o köra.. jag slår till fast jag inte vet om de är under/överpris el lagom :)

:tummenupp Haha! Du har så rätt!! Klart det är gamle Frölander på bilden också:D Är du Machare eller har du gått på Hässlö?

Jag gick på högskolan i Västerås, började -96. Jag var tilbaka för ungefär två år sedan och kompletterade med en helikopterkurs (på betald arbetstid... :tummenupp ) och det var givetvis Frölander som höll kursen. Han var sig lik, varför ändra på ett vinnande koncept?

Jag gick på högskolan i Västerås, började -96. Jag var tilbaka för ungefär två år sedan och kompletterade med en helikopterkurs (på betald arbetstid... :tummenupp ) och det var givetvis Frölander som höll kursen. Han var sig lik, varför ändra på ett vinnande koncept?

Ja han är helt klart en av de bättre lärarna:tummenupp Själv ska jag börja läsa helikopterkursen nästa vecka:) Snart bara 1 år kvar till examen! Var jobbar du?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!