kabinkompressor

Hej du vet inte om snubben som har den gamla kawa dragbike hojen tänker säljade ? har du bild ?

Hej du vet inte om snubben som har den gamla kawa dragbike hojen tänker säljade ? har du bild ?

har ingen bild då jag inte känner han..
komplett dragrace ram, hilborn (stavn?) insprut samt 2 st kabin kompressorer o säkert nå mer.. han påstår motorn e "fixad" men verka inte veta nåt om den.. står i delar o en han känner har fått 25 papp i pris.. :)

iaf så 3000 spänn har jag fått ett pris på av den andra snubben o den ska va knappt använd o bara tuta o köra.. jag slår till fast jag inte vet om de är under/överpris el lagom :)

:tummenupp Haha! Du har så rätt!! Klart det är gamle Frölander på bilden också:D Är du Machare eller har du gått på Hässlö?

Jag gick på högskolan i Västerås, började -96. Jag var tilbaka för ungefär två år sedan och kompletterade med en helikopterkurs (på betald arbetstid... :tummenupp ) och det var givetvis Frölander som höll kursen. Han var sig lik, varför ändra på ett vinnande koncept?

Jag gick på högskolan i Västerås, började -96. Jag var tilbaka för ungefär två år sedan och kompletterade med en helikopterkurs (på betald arbetstid... :tummenupp ) och det var givetvis Frölander som höll kursen. Han var sig lik, varför ändra på ett vinnande koncept?

Ja han är helt klart en av de bättre lärarna:tummenupp Själv ska jag börja läsa helikopterkursen nästa vecka:) Snart bara 1 år kvar till examen! Var jobbar du?

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025