Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hej !!metal skrev:var får man tag i k&n filter till en bandit 600?![]()
) men ändå liksom...Robban_C skrev:En kommentar till KN-filter och dess reningsförmåga:
Har nån av er tittat genom ett KN-filter mot en ljuskälla? Man ser rätt igenom "maskorna". Hur bra är då reningen?
Jaja, jag vet att man ska ha luftfilterolja (är en av de få som använder det) men ändå liksom...
Ok ! Har iofs för mig att det var mindre skillnad i pris mellan orginalfilter och K&N filter för min hoj. Dessutom skall man rengöra / byta filter med 600 mils intervall på yaman.. Inget hindrar att man gör det oftare ifall man har tvättbart filter..Anders R skrev:Luftfilterbyte var 1800 mil med rengöring emellan tror jag det är på B6an(i alla fall på B12). Köpte nytt orginalfilter i lördags till B12an för 238:-. Har för mig att ett KN kostar över 600 och då måste man köra mer än 3600 mil över de 1800 som orginalfiltret räcker till dvs hojen har då gått 5400 mil för att tjäna på det. Frågan är om man inte bytt hoj innan dess.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |