AndreasNo
Bannad
Ja.. e de värt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo bänka lär ja ju göra...
Nån som har koll på va de kostar...sist ja kolla har ja för mig de låg på 2..stämmer de?
Är det verkligen värt pengarna? Med ett helsystem så börjar det väl hända grejer men bara KN och PC3 känns onödigt.
Skulle gärna vilja se lite bilder bänkningar så man har fakta.
cbr 954 rr med Jardine RT-one bolt on, K&N luftfilter och en PC3á.
Med 152 hk orginal på veven uppgivet av Honda så ger ju det knappast 143 häst och 100 Nm på slangen orginal. Så liiite ger det även utan helsystem av ett dyrare fabrikat.Jag märkte en ganska markant skillnad i bottenvrid och upplevde ett bredare register i af
EDIT; Kass bild, jag vet
Varför kan man inte chippa hojar direkt i insprutningsboxen? (Som på bilar, liksom) Polarns Traja TT600 programmerade dom om på Trajaverkstad utan nån PowerCommander, funkade ju ändå - men andra hojar då?
Varför kan man inte chippa hojar direkt i insprutningsboxen? (Som på bilar, liksom) Polarns Traja TT600 programmerade dom om på Trajaverkstad utan nån PowerCommander, funkade ju ändå - men andra hojar då?
Med en Tuneboy kan man chippa de här hojarna:
http://www.tuneboy.com.au/Products/Products_Models.html
Jag har en till min Superduke.
Så pröjsar man $529 (AUD) så kan man progga om hur många hojar som helst av den modellen? Förstod jag rätt?

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|