Körtråden 2013

Ängelholmarna ska köra kl 13.00 och dom verkar ha ganska bra uppslutning.
Tänkte att man kan samköra med dem ? Ju fler desto roligare?

Drog själv en runda i e.m, bl.a via Kågeröd, se upp om ni skall passera där igenom,grusigaste gatan i Skåne, garanterat!

Damma och jag tar en runda i morgon söndag 21/4 om vädret inte är uselt.

Vi kör från Shell på berga 13:00, alla är välkomna att hänga på om ni bara kan se till att få upp tempot till gubbnivå..

Krille.

Du har provar bladmått misstänker jag.
Men du har ju ingen USD gaffel så 2 trasor och buntband funkar ju ;

Last edited:
Damma och jag tar en runda i morgon söndag 21/4 om vädret inte är uselt.

Vi kör från Shell på berga 13:00, alla är välkomna att hänga på om ni bara kan se till att få upp tempot till gubbnivå..

Krille.

Kunde ni inte sagt att det var körläge i morgon, INNAN jag krökade ner mig:arsele

Oj vad konstigt.. det är denna tråd jag brukar hinna skapa innan någon annan! Med mindre aktivitet här än någonsin och lär inte bli bättre på 2-3 år iaf så får ni ha en riktigt god säsong! Ta hand om varandra mina vänner och kör inte lugnt, men försiktigt! :banana så ses vi snart igen!

Oj vad konstigt.. det är denna tråd jag brukar hinna skapa innan någon annan! Med mindre aktivitet här än någonsin och lär inte bli bättre på 2-3 år iaf så får ni ha en riktigt god säsong! Ta hand om varandra mina vänner och kör inte lugnt, men försiktigt! :banana så ses vi snart igen!

Du saknas.

Migge, du lever:krama

Körde min gamla favoritväg mellan Ljungbyhed och Stenestad idag.. De har f-n lagt oljegrus på flera sträckor! :va Kan tro man kör i Ryssland!! :mad:

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!