Körtråden 2013

nyligen hemkommen efter en vecka på corfu, hade gärna hängt på, men FRUGAN och jag tog sovmorgon & har bara slappat idag.

Och nä, jag skall inte sälja hojen bara för att jag har gått o gift mig.

vi får haka på en runda snart, dvs om vädret tillåter mer i år

GRATTIS Henke o Sofiiiii:banana:banana:banana:fyllisar:tummenupp:tummenupp:tummenupp:rock:rock:rock:tuttar:tuttar:tuttar

nyligen hemkommen efter en vecka på corfu, hade gärna hängt på, men FRUGAN och jag tog sovmorgon & har bara slappat idag.

Och nä, jag skall inte sälja hojen bara för att jag har gått o gift mig.

vi får haka på en runda snart, dvs om vädret tillåter mer i år

Grattis till brudparet! Vi snackade lite om din hoj och eventuell försäljning idag, men då förstår jag att du har den kvar. :)
Jag såg ju fram mot att träffa "stora stygga vargen" för första gången idag, men ordföranden i Domstens PRO sa att jag redan träffat honom när WW stod med ett kuvert innehållandes 70 lock i kontanter utanför McDonalds.

Jag såg ju fram mot att träffa "stora stygga vargen" för första gången idag, men ordföranden i Domstens PRO sa att jag redan träffat honom när WW stod med ett kuvert innehållandes 70 lock i kontanter utanför McDonalds.
Ha ha ha, sicken lirare det var. Undrar om han tryckt sedelbunten i en färgkopiator.

Verkligen seriös mc köpare: -"Jag tycker att det var lite dåligt tryck i hojen". Mmmm, visst e de dåligt tryck i en crossplane retta. Förmodligen var han van vid betydligt bättre drag i PizzaDieselMercan:arsele

Nästa gång det kommer en lirare med 70 papp & vill prova hojen, så kommer jag skicka dom till yamahacenter

Killen kom on på mitt jobb några dagar senare & ville laga ett vagnshjul till en trädgårdskärra.
tydligen har hans familj ett trädgårdsmästeri

han kände igen mig & ville pruta lite..

behåller den hellre än att sälja den till honom.

den får rulla ett tag till

:banana:4skrika:lolImorgon, dvs tis 17/9, kl 1730 kommer det enligt meteorologerna vara 13-14*C, men inget regn... Jag kör från strandvägen då... Ingen TT med ordnad RL & BM, men om nån är intresserad av att köra en tur kommer vi säkert överens om vilken runda det blir och vem som leder... Mitt tempo är väl inspirerat som det kallas... Vi ses (hoppas jag...)!:rock:tummenupp:yoparty

Last edited:
:banana:4skrika:lolImorgon, dvs tis 17/9, kl 1730 kommer det enligt meteorologerna vara 13-14*C, men inget regn... Jag kör från strandvägen då... Ingen TT med ordnad RL & BM, men om nån är intresserad av att köra en tur kommer vi säkert överens om vilken runda det blir och vem som leder... Mitt tempo är väl inspirerat som det kallas... Vi ses (hoppas jag...)!:rock:tummenupp:yoparty

Kanske dyker upp jag med =)

Får jag bara tillbaka min hoj idag från verkstaden så hänger jag på! Men det är ett long -shot än så länge så räkna inte med mig än :)

Får jag bara tillbaka min hoj idag från verkstaden så hänger jag på! Men det är ett long -shot än så länge så räkna inte med mig än :)

1200 YC? Funkar det? (Måste rasta svärmors jycke runt lunch, annars är jag rökt:gnissla:fakta:arsele

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...