Geggamoja
Önskar jag hade känt min hoj så bra att jag vet hur långt ner man kan luta den och kunnat den riktiga tekniken...
Jag kan garantera att det är inte din hoj som sätter begränsningarna för hur långt ner du kan luta den än på ett bra tag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Önskar jag hade känt min hoj så bra att jag vet hur långt ner man kan luta den och kunnat den riktiga tekniken...
Jag skulle nog säga ut i skogen med en offroad. Kör lite stigar och sånt. Där lär man sig undvika stora stenar och när man stannar så måste man kolla djupet på marken så man når ner till backen t.ex.
Jag har lärt mig kontrollera hojen på så vis. Trafikregler och sånt är ju en annan femma att lära sig. Men just att ha kontroll över hojen är stort framsteg. Och sen en sån där SMC kurs folk gnäller om också.
och hur blir du bättre på gata med att köra offroad? 2 helt olika hojar och körsätt,
Sitt på ena halvan av röven, ut med knäet, luta dig ordentligt och motstyr, så blir det en baggis
Skulle nog påstå att blicken och gaskontroll + motstyra är de viktigaste![]()

Nej Rainey och Doohan hade inte en aning om gaskontroll och det gick ju bra ändå...![]()

Vad ja förstått är gaskontroll att hålla det jämt genom början av kuvan och sen öka ut mot slutet? och sen göra det så gott man kan för snabbast tider
Gäller inte bara för snabba tider, även för att köra "säkert". Du håller hojen stabil genom att ha en bra gaskontroll.
. jag har gjort samma skit. Lärde mig tyvärr inget av de, föröver ett brustet ego.
Nej Rainey och Doohan hade inte en aning om gaskontroll och det gick ju bra ändå...![]()
![]()
Appropå Doohan, detta som kallas gällivarehäng?
Gäller inte bara för snabba tider, även för att köra "säkert". Du håller hojen stabil genom att ha en bra gaskontroll.

Haha! Underbart! Skapligt nerlägg![]()

Jag har trampcyklat 200 mil i vinter, det har gjort att jag håller klart högre tempo på bana med racehojen, och kör betydligt mycket mjukare på både gata och bana. Jag har fått en helt annan balans i kroppen, och har jobbat stenhårt med spårval, blick och stabilitet, och det ger som sagt resultat. Allt på 2 hjul bygger i grunden på samma principer, sen är det detaljer som skiljer i slutändan mellan olika grenar.och hur blir du bättre på gata med att köra offroad? 2 helt olika hojar och körsätt,
Sitt på ena halvan av röven, ut med knäet, luta dig ordentligt och motstyr, så blir det en baggis
och hur blir du bättre på gata med att köra offroad? 2 helt olika hojar och körsätt,

Hörde talas om en Norrman som körde utan glasögon pga at då såg han inte allt grus utan körde som vanligt i kurvorna
Haha! Måste jag fan testa...
Ibland ser man inte kurvan för allt grus.

|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA