Kört som snabbast

286 bakpå 2fast4some och utan mig 297 på nuvarande gsx r 1000 -01.

Jag har bara varit upp i 160 med min sv än så länge :rodnar, måste ju vara snäll mot honom nu när han knappt är inkörd :D . (enligt killen så går den om man maxar runt 225 vilket han har gjort )

Last edited:
Min hastighetsmätare stanna vid 299 km/h så vet inte vad det är i värklig fart...

Honke skrev:
230 har jag komme upp med mig fzr600r!

Samma här man presis samma hoj. men jag låg inte och pressade nå mycket då.. Lite till ska den nog gå att klämma upp i.
Men nu är ju sommaren slut här i norrland, frost på nätterna och löv och skit över allt så det blir nog inget försök förens nästa sommar. Känns mycket trist att sommare redan är slut.
Man skulle ha bott några hundra mil söderut, å kanske man slapp den kalla jävla vintern men en massa skit snö.
:(

Runt 340 knyck, ärliga då alltså och inte mätarfart, varvstoppet gick i på högsta växeln och om man räknar på utväxlingen och rullomkrets så är den är drevad för strax över 340 :) Mätaren går "bara" till 300. Det var med mitt nuvarande laddtryck på 1,3 bar. Men turbo är kanske fusk? :hihi Sen tog flygrakan slut och vägbredden minskade från 40 till 8 meter... helvete vad fort det gick då helt plötsligt! :tomten

En gång körde jag en halvmeter så djävla snabbt att ena bromsskivan fram knäcktes. Öhh... förrästen ... jag har kört så snabbt 2 ggr :rolleyes:

Riverpool skrev:
:rofl :rofl :rofl

Håller med...vad frågar du? Hur fort vi kört som snabbast eller om det blåser när man kör fort eller ¿ :va

Kan ju passa på att svara på frågan: Vad är det för skillnad på älgen?
Den är brunare på ryggen än på vintern :tungan

Bil: 285 km/h (Merca SL500 chiptrimmad)
Mc: 255 km/h, hann inte toppa min Daytona innan hon stals.

Last edited:
El Garto skrev:
En gång körde jag en halvmeter så djävla snabbt att ena bromsskivan fram knäcktes. Öhh... förrästen ... jag har kört så snabbt 2 ggr :rolleyes:

:hihi Min gick nog inte lika snabbt som din då för min bromsskiva
fick bara ett fult "jack"... :(

Fürstenhoff skrev:
Men erkänn, visst var det en skön känsla :7peta och om du köper min Hayabusa turbo kan du göra om det fast på ett hjul om du så vill vilket är riktigt kul ;) samt även med kåpor på köra 400km/h+ på båda hjulen vilket är en riktigt annorlunda och spännande upplevelse. :tummenupp

/Fürstenhoff.
Jo, det kändes ju ganska bra ändå... :hihi Nja, köper Hayabusan gör jag nog inte av ekonomiska skäl :rolleyes: men det hade varit kul! :) Iofs tycker jag att min hoj pinnar på ganska bra, men man vill ju alltid ha mer pulver..

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN