Körskoletest! [BILD]

Chockbånge... Jag får tååååååårar, bwahahahahahah!!

Man ska väl inte stanna utan såklart sänka sin hastighet och anpassa den efter övriga trafikanter. Känner man sig missnöjd i sin position bakom henne ska man såklart köra om, annars ligger man kvar och ser hennes motor arbeta.

Dom flesta killar med fullgod syn och rätt läggning hade nog kört i diket om dom hamnat bakom en sån brud. Jag hade, utan att skämmas, kollat...NEJ..glott som bara den!!
Naturen är så påhittig ibland..suck..

Jag tycker frågan är lite knepigare än så. Om vi till att börja med studerar den gul-svarta reflexsstolpen så kan vi nog utesluta att vi skulle befinna oss i Sverige. När vi studerar damen i bakgrunden (som ingen kommenterat ännu :hihi ), så kan vi kanske dryfta oss till att vi befinner oss over there...

Nu gäller då frågan hurvida det är lagligt att stanna bakom cykeln eller ej. Här vill jag passa på att inflika att fotografens jobb är under all kritik. Han har nästan helt lyckats missa cykeln :tomten . Vi kan därmed bara anta att det är en normal mountainbike (vissa fordon får ju köras om även vid omkörningsförbud).

Om vi nu återvänder till reflexstolpen så skulle man även kunna gissa på att vi befinner oss vid/på ett övergångsställe. I så fall blir min slutsats: Nej! Det är inte tillåtet. :död

Helt klart så hade man försökt att parkera där bakom hehe :hihi
Men jag hade nog frågat om man kunde fått sjuts man hade ju lätt kunnat dela på en sån stor sadel.. och hon hade gärna fått fortsätta köra, hon hade ju haft ett tryggt käna att luta sig tillbaka på.. hahahah :tungan :tuttar :rofl

Nehe.. nu ska jag ut och jaga cyklister .. ha de.. hahah :lol

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...