Körskoletest! [BILD]

Chockbånge... Jag får tååååååårar, bwahahahahahah!!
 
Man ska väl inte stanna utan såklart sänka sin hastighet och anpassa den efter övriga trafikanter. Känner man sig missnöjd i sin position bakom henne ska man såklart köra om, annars ligger man kvar och ser hennes motor arbeta.
 
Dom flesta killar med fullgod syn och rätt läggning hade nog kört i diket om dom hamnat bakom en sån brud. Jag hade, utan att skämmas, kollat...NEJ..glott som bara den!!
Naturen är så påhittig ibland..suck..
 
Jag tycker frågan är lite knepigare än så. Om vi till att börja med studerar den gul-svarta reflexsstolpen så kan vi nog utesluta att vi skulle befinna oss i Sverige. När vi studerar damen i bakgrunden (som ingen kommenterat ännu :hihi ), så kan vi kanske dryfta oss till att vi befinner oss over there...

Nu gäller då frågan hurvida det är lagligt att stanna bakom cykeln eller ej. Här vill jag passa på att inflika att fotografens jobb är under all kritik. Han har nästan helt lyckats missa cykeln :tomten . Vi kan därmed bara anta att det är en normal mountainbike (vissa fordon får ju köras om även vid omkörningsförbud).

Om vi nu återvänder till reflexstolpen så skulle man även kunna gissa på att vi befinner oss vid/på ett övergångsställe. I så fall blir min slutsats: Nej! Det är inte tillåtet. :död
 
Helt klart så hade man försökt att parkera där bakom hehe :hihi
Men jag hade nog frågat om man kunde fått sjuts man hade ju lätt kunnat dela på en sån stor sadel.. och hon hade gärna fått fortsätta köra, hon hade ju haft ett tryggt käna att luta sig tillbaka på.. hahahah :tungan :tuttar :rofl

Nehe.. nu ska jag ut och jaga cyklister .. ha de.. hahah :lol
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top