Körning - tid & plats

Är det nån som ska ut nått imorn? Har troligtvis ledigt hela dagen och riktigt sugen på lite hojande..

Imorgon, söndag sägs det att vädret ska bli kanon! 2 gubbar från Värnamo vill ut och rulla en sväng. Någon som är sugen? Vi är inte blyga för att åka till Jönköping och utgå därifrån :yoparty

Har ingen koll på burgerrun mera än att det är upp till laxå(?) på västra sidan av vättern. Ska vi mötas upp i jkpg då? Vart? Runt 13 snåret så kanske vi kan få med några fler?

Låt höra vad denna "burgerrun" innebär, verkar intressant :banana

Kolla de sista två bilderna i detta inlägg "BurgerRun" så ser du vad Burgerrun är, en riktigt nice tur som har sin trevliga början när man svänger in mot Hökensås från Habo och fortsätter ända upp till Laxå, vet dock itne hur vägarna är i år. Men bör finnas tillräckligt med väg för att de ska vara gött, sen så stannar man till på BK i Laxå käkar och sen tar man vägen hem igen.

:tummenupp

Kolla de sista två bilderna i detta inlägg "BurgerRun" så ser du vad Burgerrun är, en riktigt nice tur som har sin trevliga början när man svänger in mot Hökensås från Habo och fortsätter ända upp till Laxå, vet dock itne hur vägarna är i år. Men bör finnas tillräckligt med väg för att de ska vara gött, sen så stannar man till på BK i Laxå käkar och sen tar man vägen hem igen.

:tummenupp

Oh, tack!

Verkar till vara en riktigt nice runda! Blir absolut att testa i sommar :)

På söndag blir det service å fix av min bike, kaffet e på så ni som är ute å kör är välkomna

Nästa gång någon känner för att dra en burgerrun så sms'a mig så plockar jag ut Skramlahan och hänkar :yoparty

073-5689743

Imorgon tänkte jag och spiken ta en tur och vi utgår från månsarps station ;) Nån mera som är sugen på ett par timmar på hojen? Vi tänkte satsa på att åka vid 13 snåret. Jag jobbar där från 10:30 så bara kom ner innan 13 så tar vi det därifrån om nån har nått gött vägtips! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT