Körning - tid & plats

Lovas finfint väder hela dagen imorgon. Blir nog en runda fram mot eftermiddagen. Någon som vill hänga på?

Jag fick precis samtal från bullen som ska ut med Jensen i eftermiddag på Tidaholms rundan, Habo -> Hökensås -> Tidaholm och tillbaka om du är sugen ? Han skulle hämta hojen hos mig vid 16.30.

Själv är ja jävligt sugen men lovat bort mig till en polare och ska hjälpa honom och frakta lite saker så ser inte så bra ut tidsmässigt.

du kan ju messa eller ringa Bullen 070-6325791 om du inte redan har hans nummer ?

Blev en go runda till TidaHolm för en liten fika. Framme i tidaholm stod vi bakom en bubbla som tog eld :brinnerup och övertände vid en stoppskylt . ingen skadades som tur var:crash

Lite sugen faktiskt.. men alla kör så helvetes jävla fort...så får se kanske blir en sväng runt byn lr cruisa lite blårök på stan :rock

Mja i morgon ser de ut än så länge som fullbokat men kanske man kommer ute en sväng... Lager, flytthjälp och bio... :hihi

Kl 11.00 preem vaggeryd för den som vill hänga med ut på en tur! Hoj: sport fart: warp 9

yoyo jag å en polare ses vid Konsum Krisinedal vid ca 15:10 för att köra mot Taberg via Axamo, sen Månsarp - Bratteborg, sen får vi väl se ;)¨

Var du ute och åkte idag? Tror jag såg dig och en till på hermansvägen, åkte ut precis bakom er och tutade lite =)

Ja är på! Men jag jobbar till 16:30, så det får vara en senare runda då. Jag har ju inte kört sedan igår :D

Jag är också på. Kan nog smita från jobbet för detta :D

Let me know when and where i tid bara :)

0702810563

Last edited:
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back