Körning - tid & plats

Körning i em &/eller imorn em. Beror på väder och om ngn mer kör.

0721770551

Jahopp.. någon som är sugen att trotsa osäkerheten på vädret?

Enligt SMHI radarn blir det nog inte något större regn i eftermiddag, kanske träffas vid ett fik i jönköping o ta en kaffe?

Jag o Goffen tog en tur till Kman ikväll för att stilla hojsuget lite.. blött bitvis men några goa wheelies blev det allt!

Körning imorn em.
Jordbron - preem
1600
0721770551

Ingen körning för min del, ska skruva med hojen.

Förvarning av den roliga sorten

När jag bodde och körde i Varberg så var vi ett större gäng, främst Kungsbacka folk (Kingskill Riders), som körde några utav Hallands goaste vägar och vi klurar på att köra en härlig repris av det hela i år.
Krillan på forumet kommer inom kort uppdatera kartan och skapa ett inlägg på Kingshill Riders forum och jag informerar med mer info här. Mycket troligen kan vi bli riktigt stora/många iår med ännu fler från GBG också (och JKPG hoppas jag, plus en polare ända från Norrköping hehe)

Körningen är tänkt att bli av under en lördag eller söndag v27 eller v28.

Ett delmål är (självklart!) Mandy's Diner för riktigt god mat och snygga servitriser och atmosfär :tummenupp

Halloj! Tog en tripp ner till Värnamo idag då jag blev uppkommen av en gul gixxer i Jönköping tror det var en 04. Tog rygg på denna som även han drog ut på E4 mot Helsingborg. Kanske ingen som är med i detta forum men det blev ju lite gasa av i alla fall. Snygg hoj om ägaren hör hemma här i forumet. Ha det gott alla från en förbi passerade Ösgöte.

Tidaholm eller liknande väg i em, någon mer?

0721770551

Om vädret vänder kanske man ska haka på, men hojtar till i så fall.

Ska ut en runda idag, runt 14.30-15.00 tiden från Habo.

Blir inte allt för lång då jag "måste" ta hojen till Falköping också (roligare väg än den "stora" med fartkameror??)

Sen ikväll, runt 19-20 skulle jag tro, är det dags för färd Falköping - Habo, så om någon skulle vilja haka på där, alt. ta en runda i/omkring JKPG vid den tidpunkten så skriv eller hör av er (0735 00 48 36)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT