Körning - tid & plats

Drog en lite repa efter jobbet idag vid halv 6 snåret. Försökte köra ner till tranemovägen men körde vilse och hamnade i norra unnaryd istället :P

Har inte riktigt haft vägarna förbi där nere innan så hittar inte så bra:huvet

K-man har fått svar på sms och till er andra som kan tänka sig har jag tänk och åka nån gång mellan två o fyra beroende på var jag e o jobbar. men senast fyra.

Eftersom det är röd dag på Torsdag så är nog dom flesta lediga?
Om ni inte planerar några långturer så kanske ni är sugna på att köra lite feta wheelies?

Jag jobbar iallafall men det är inte förens vid 18 tiden så jag kör gärna lite runt 12 snåret kanske?

Utmärkta platsen som vi flesta känner till är väll Hyltena/Gamla e4an?

Om ni inte planerar några långturer så kanske ni är sugna på att köra lite feta wheelies?

Jag jobbar iallafall men det är inte förens vid 18 tiden så jag kör gärna lite runt 12 snåret kanske?

jag hänger troligtvis på, ska bara se om föräldrarna kan ta dottern, tjejen jobbar som vanligt heldag:huvet

Härligt. Om vi blir ett par stycken så kanske en kompis kan komma upp som är fotograf och ta lite pics :rolleyes:

Jag vill köra i eftermiddag efter klockan 17 om vädret håller i sig.
Jag hittar dock ingenstans så jag tänker inte bestämma rutt :rodnar

Mitt i middagstid :( Annars kunde ju vi med motard ta krokvägarna som går från mig över Sandseryd-Kråkebo-Bondstorp. De är roliga även runt 100 knyck :)

Ring mig och kolla läget när det börjar bli dags. Det är även fotbollskola för ett av barnen i kväll mm så jag måste kolla med Hanna hur ledig jag är först. Jag jobbar till 15

Jag har lagt upp kartor till roliga sträckor i mitt inlägg på första sidan i denna tråd

Last edited:

Finns det plats för en nybörjare? Eller skulle jag bli brutalt ifrånåkt?

Om alla på åkningen sköter sig och väntar på den närmast bakom i korsningar så blir ingen ifrånåkt

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla