Körning - tid & plats

Kanske kan haka på om de är väder för det beroende lite på vilken tid med. Har nytt minne till GoPro:n med så. :hihi

Last edited:
Men skriv tid och plats då. Jag har Leia fram till 14-15 tiden men kan kanske ansluta då om ni fortfarande är ute då.

Hur tänker ni? Jag e sugen att öva lite, vart har ni tänkt?
rakan eller någon annan stans?

Idag vet jag inte :)
Jag och räven körde ner till lovsjö men det kom ingen så vi fortsatte till Vaggeryd. Sen blev det Tranemo Sjötofta Gislaved Gnosjö Skillingaryd Vaggeryd med Jensen och Dennis innan jag åkte hem igen.

Idag vet jag inte :)
Jag och räven körde ner till lovsjö men det kom ingen så vi fortsatte till Vaggeryd. Sen blev det Tranemo Sjötofta Gislaved Gnosjö Skillingaryd Vaggeryd med Jensen och Dennis innan jag åkte hem igen.

Ha ha .. så det kan bli när man surfar på mobilen.. såg nog dåligt vilken dag det handlade om :)

Skulle behöva köra Tranemo för att få lite mer koll på den vägen :D kan efter sen lunch typ eller ikväll

Hade tänkt mig en rejäl tur, men som det ser ut nu kommer det spöregna hela nästa dygnet =/

Jepp ser ut som vädret är helt fucked up. Så that's a pass for me :hihi

Någon som är sugen på en Fredags runda imorgon ? Vädret ser ut att vara ok iaf. Jag kan i princip när som under hela dagen. Någon ?

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick