Körning - tid & plats

Nån som vet om det är någon MC-kortege idag?

Edit: Hittade info på hemsidan. kl 20.
Nån som har en barnhjälm att låna ut?

Last edited:
E vart fint väder idag, ändå inte tagit mig tid attlufta hojen, om de e fint väder imon, nån elle några som e sugen på o ta en liten runda eventuellt? :yoparty

edit: Nån som ska ut och köra idag? Efter lunch kanske? Hökensås/Tidaholm?

Last edited:
Jag funderar på att ta en repa idag någon som har lust att hänga med ?
K-Man om du får för dig att åka Hökensås/Tidaholms trakten så kan jag hänga på från Habo. :yoparty men kan tänka mig att åka någon annan stans med :)

Last edited:
Jag funderar på att ta en repa idag någon som har lust att hänga med ?
K-Man om du får för dig att åka Hökensås/Tidaholms trakten så kan jag hänga på från Habo. :yoparty men kan tänka mig att åka någon annan stans med :)

Jag skulle kunna dra ut hojjen vid lunchtid, några vägar har jag ingen kännedom om men jag hakar på :hihi

Vi kan köra norrut så långt ni orkar. De serverar fin glass nere i hamnen i Hjo :) hyfsade vägar dit med.
Jag kan klockan efter kl 14

Shell torpa 14.00, så kan vi väl vänta där några minuter om nån mer e sugen på att haka på.

Statoil kortebovägen kl 14. möter upp på St1 i Habo ca: 14.15 om du metallmaskin eller någon annan därute skulle med.

OBS!!! Tänkte bara ge alla som är ute och kör en head's up, snabeldraken har varit ute och grejat på större delen av vägen mellan Hka - Lekeryd... Grusigt värre, vet inte om de fortsätter ut till Svarttorp och Haurida men fram till Lekeryd är de grejat i alla fall.

Såg flera polisbilar och 2 polismc med blåljus och omartini(?) köra åt göteborgshållet vid 17snåret idag. Har du ditt körkort kvar eller stannade du inte din fartdåre?

Sen var det nån tok på en svart fightad zx(x)r som valde att köra om i skymd högerkurva mellan hva-museet och infarten till ica hva. Ja tro det eller ej han fick möte precis i omkörningsögonblicket..

Last edited:
Såg flera polisbilar och 2 polismc med blåljus och omartini(?) köra åt göteborgshållet vid 17snåret idag. Har du ditt körkort kvar eller stannade du inte din fartdåre?

Ehh? Va? Jag såg inga poliser :crash
Tror inte det var mig de ville åt, låg ju bara och pluttrade strax över laglig hastighet och blev dessutom omkörd :fakta

Så ja, körkortet finns kvar.

Där sumpade du världens chans att bli en badboy med kommentarer som fuck the police och jag drog dom på bakhjulet...... doh

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT