Körning söndag 25/5

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Jag tänkte ut och leka med hojen i morgon igen, man kan ju inte bara sitta inne och se den stå där ute utan att användas.. :(

Om det är några som är intresserade skriv här.

Jag tänkte ge mig ut vid 11 tiden redan, men då åka och göra lite småsaker runt om i stan, sen blir det ut på landsvägarna och leta kurvor.. :squid

Klart att man är sugen
fortsätt på tråden så ser jag vilken tid som gäller

Tid kan vi komma överens om tror jag, men om vi träffas på kajen 12.30 lr nått sånt. Blir det o.k.?

Annars kan du/ni slå en signal på 070-3407906

Jag hann tyvärr inte dit!

Tittade förbi vid 12:50 men då var det då inga motorcyklar där så det vart en 11 mil kört på egen hand istället :tummenupp

Ingen körning för mig heler denna dag. Därimot så var det en hel del race på Tv. Sete vann för andra gången i rad. Snyggt kört av honom. Torr race halva racet, sedan wet race. Det var lite kaos där mellan bytena.
Det var många som chansade på skurna slicks, vilket visade sig helt fel. Regndäck skulle det vara, det han alldrig torka upp tillräkligt för dom som körde på slicks. Tror några av dom vart varvad av ledarna två gånger på 13 varv.
Duccarna bröt, Capirossi av maskinella problem och Baylis slängde Duccen i asfalten. Vilket slöseri på så fina maskiner, ge en till mig istället :squid

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti