Körning söndag 25/5

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Jag tänkte ut och leka med hojen i morgon igen, man kan ju inte bara sitta inne och se den stå där ute utan att användas.. :(

Om det är några som är intresserade skriv här.

Jag tänkte ge mig ut vid 11 tiden redan, men då åka och göra lite småsaker runt om i stan, sen blir det ut på landsvägarna och leta kurvor.. :squid
 
Klart att man är sugen
fortsätt på tråden så ser jag vilken tid som gäller
 
Tid kan vi komma överens om tror jag, men om vi träffas på kajen 12.30 lr nått sånt. Blir det o.k.?

Annars kan du/ni slå en signal på 070-3407906
 
Jag hann tyvärr inte dit!

Tittade förbi vid 12:50 men då var det då inga motorcyklar där så det vart en 11 mil kört på egen hand istället :tummenupp
 
Ingen körning för mig heler denna dag. Därimot så var det en hel del race på Tv. Sete vann för andra gången i rad. Snyggt kört av honom. Torr race halva racet, sedan wet race. Det var lite kaos där mellan bytena.
Det var många som chansade på skurna slicks, vilket visade sig helt fel. Regndäck skulle det vara, det han alldrig torka upp tillräkligt för dom som körde på slicks. Tror några av dom vart varvad av ledarna två gånger på 13 varv.
Duccarna bröt, Capirossi av maskinella problem och Baylis slängde Duccen i asfalten. Vilket slöseri på så fina maskiner, ge en till mig istället :squid
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top