Körning på Anderstorp!

Swedie skrev:
2129059 Hur var vädret? Vi åkte hem då prognosen var densamme som för söndagen... fast vi kanske fick en felaktig. Dock har vi haft mycket att göra idag som annars skulle varit jobbigt att ta hand om senare.

Vädret var najjs! Inte så varmt men torrt. Det låg vatten på banan vid åttatiden, men den försvann snabbt (utom oceanen i karusellen). Det började dugga vid fyratiden, men då var de flesta nöjda :)

Swedie skrev:
2129059 Hur var vädret? Vi åkte hem då prognosen var densamme som för söndagen... fast vi kanske fick en felaktig. Dock har vi haft mycket att göra idag som annars skulle varit jobbigt att ta hand om senare.

Småfuktigt på banan då vi kom dit. Det torkade dock upp och det var torrväder hela dagen (iallafall fram till 4-tiden då vi åkte hem). På vägen hem började det dock spöregna ett par km från Anderstorp.

Strider skrev:
2128902 Vi saknade dig...
Alltså... Orkar inte förklara. Blir bara skit av allt. Idag med. Kom till kvällsträningen på Knutstorp utan skinnställ. Går och hänger mig.

Kurvmakaren skrev:
2129012 Tack för en underbar dag.
Första gången på Anderstorp och med hur mycket körning som helst!

Skitkul helt enkelt!

Vill bara stämma in ... första banåkningen och det gav verkligen en ny dimension till hojåkning :tummenupp :tummenupp

Inte ofta man börjar arbetsveckan med ett större bredflin än jag hade idag!

FÖRGÖRAREN :yoparty

Jag tänker iaf komma den 14 och köra jag har revanch att utkräva på anderstorp

Humlan, Stänger Anderstorp hela juli även iår? Blir det nån mer körning innan isånnafall? Hade varit jäkligt kul med en 2 dagars som ni anordnat förr om åren! Håller tummarna iallafall för Sveriges bästa banarrangörer :tummenupp

Hur ser det ut är det några heldagar på gång?

står inget på hemsidan i alla fall.....

jag med då.. hehe hälst på en söndag.. så man inte behöver vara ledig.. å inte mellan vecka 26-28... hahaha :hihi vilka önskemål man har... se så Humlan.. fixa

nissse skrev:
2226959 Humlan, Stänger Anderstorp hela juli även iår? Blir det nån mer körning innan isånnafall? Hade varit jäkligt kul med en 2 dagars som ni anordnat förr om åren! Håller tummarna iallafall för Sveriges bästa banarrangörer :tummenupp
A-torp är stängt hela juli, det finns inga lediga dagar innan dess heller, tyvärr. Jobbar på minst en heldag i augusti.

Nr:18 skrev:
2241605 A-torp är stängt hela juli, det finns inga lediga dagar innan dess heller, tyvärr. Jobbar på minst en heldag i augusti.

Var/Hur/När anmäler man sig för denna ev. heldagskörning??

//cob

Har släkt i A-torp och ska ner dit en sväng i augusti. Det skulle vara riktigt trevligt att kunna kombinera det med några varv ute på banan :) Så hur ser det ut, har ni lyckats få till någon tid?

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!