Körning på Anderstorp!

Passa på att kombinera ett besök på SM den 30/4 med en dags banåka den 1/5, när alla är lediga :banana

Tyvär kan jag inte 1/5 men varför inte slå ihop bandagarna i 2 på varandra så slipper man åka 100 mil extra varje gång man ska dit.

Fixa nu lite med körningar i sommar :tummenupp

Nr:18 skrev:
2084445 Passa på att kombinera ett besök på SM den 30/4 med en dags banåka den 1/5, när alla är lediga :banana

ja efter som man inte ska köra SM så får man försöka köra måndagen lika bra att ta med sig Hyndan när man ska ner och kolla än då :)

Gottis skrev:
2084577 ja efter som man inte ska köra SM så får man försöka köra måndagen lika bra att ta med sig Hyndan när man ska ner och kolla än då :)
Skitsnack! Klart att du ska köra rejset! :fatta!

Jag hoppas på att jag kan få med min lilla kwak ner till Anderstorp och att man orkar stanna ytterligare en dag till.
Skulle vara roligt å köra =)

2086033 Skitsnack! Klart att du ska köra rejset! :fatta!

JAG VILL :4skrika

men hade inte räknat med att bli arbetslös mellan Januari och April har precis börjat jobba halvtid igen typ.....alla besparingar gick till att överleva i vinter..A-kassan suger :död

om det går att efter anmäla sig och jag får skrapa ihop pengar till det så kommer jag kör på beg slicks så länge det håller...

men just nu iaf så ser det riktigt mörkt ut...

Strider skrev:
2086094 Ja, kör nu för fan. Du kan ju inte svika dina sponsorer och inte köra. :fatta!

tänker inte en kommentera det........ tvivlar på att banken lånar ett öre till mej som är deltids arbetslös...

va fan kör du inte själv för då...va väl lika dant där att ekonomin inte tålde det :näsblod

tro mig jag vill som fan men det är kronofogden och att köra...lr att betala hyran,lånen,räkningarna,slippa fogden och inte köra

Strider skrev:
2086178 Nu har du allt haft grus i öronen. Det är framför allt en fråga om att prioritera sin tid.

Visst ARC tar en bra slant i startavgift men det är som No 18 säger några hundralappar hit eller dit är inte avgörande.

lovar att tvätta öronen ordentligt när jag går och lägger mej typ nu :pannkyss

ska även ta ett snack med chefen på tisdag och se om man kan få ett FEETTTT förskott lr nått

Strider skrev:
2086204 Sälj den fine hojen och köp en lite äldre race R6 och få 30000:- över och några tävlingar är genomförbara!
:banana

drem on :tungan ska gifta mig med min Hynda :D

2105417 Vet ej, men de har mycket att göra på ARC pga SM den 30/4 :pannkyss

är det många platser kvar :confused:

jag funderar på att köra på måndagen om jag orkar efter helgen

Finns gott om platser kvar :) jag stannar kvar om jag inte har klotat och kör iaf

Klart man kommer!

Tack för en underbar dag.
Första gången på Anderstorp och med hur mycket körning som helst!

Skitkul helt enkelt!

Hur var vädret? Vi åkte hem då prognosen var densamme som för söndagen... fast vi kanske fick en felaktig. Dock har vi haft mycket att göra idag som annars skulle varit jobbigt att ta hand om senare.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!