Wizzard
Village Idiots MC
Tack alla för en kalas tur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det nån som ska ut nå mer idag? Känns inte som jag har fått göra klart mina behov så jag tänkte nog ta en till sväng om en stund...
Fast det blir nog mest åka och käka och ljuga ihop en bra story i fall att snuten skulle komma förbi...
Ja tack för en trevlig tur... Synd bara att det va så dött på donken väsby, vart tog alla vägen...?![]()
Ja det var jävligt dött, men trevligt att få lufta lite iaf!
Tack för idag, lagom liten tur!
Blir det nå åka imorgon?
Japp.
Lyckas jag övertala "sjusovaren" så blir det en tur norröver.
Annars typ samma som idag, fast då åker jag med tillbaka denna gång![]()
Gött, signa tid och plats i tråden när det är spikat.
Låter braJag tänkte kanske föreslå en vända ända ut till nynäs.. Vad säger folk om det om det inte blir norrut?
![]()
Skogis vid tio imorrn igen?
Det funkar för mig! Fast vad sägs om 11, nytankade och klara? Var lite väl fuktigt på marken, samt att det är söndag, gud vill att vi ska sova lite extra![]()
Kille i Ducceklubben styr körning 11 från Rosenhill så om vi ses tio Skogis hinner vi sluta upp där?
Kille i Ducceklubben styr körning 11 från Rosenhill så om vi ses tio Skogis hinner vi sluta upp där?
Blev en liten Sörmlandstur idag genom ihopslagning av en Ducce- och SH-tråd. Rosen-Södertälje-Järna-Nykvarn-Laxne-Gnesta-Vagnhärad-Skanssundet-Rosen.
Bitvis solsken och kraftig blåst, men jäkligt kul var detBlir nog några fler turer i höst, främst helger när det är dagsljus.
Hoppas tempot var något alla kunde ta del av. Och att ingen blev allvarligare hörselskadad av mina Termignoni-pipor, haha...Tack för mig idag.
//Mika
PS. Skönt ljud från din Gixxer, Moneyline, låg bakom dig på Bulten och lyssnade![]()
Ni måste ha kört jättesakta om bara hann så kort bit![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |