Körning Lö 2/10

Är det nån som ska ut nå mer idag? Känns inte som jag har fått göra klart mina behov så jag tänkte nog ta en till sväng om en stund...

Fast det blir nog mest åka och käka och ljuga ihop en bra story i fall att snuten skulle komma förbi...

Är det nån som ska ut nå mer idag? Känns inte som jag har fått göra klart mina behov så jag tänkte nog ta en till sväng om en stund...

Fast det blir nog mest åka och käka och ljuga ihop en bra story i fall att snuten skulle komma förbi...

Kan tänka mig en tur imorgon norröver.
Det är alltid lika kul att höra dina stories :D

Japp.
Lyckas jag övertala "sjusovaren" så blir det en tur norröver.
Annars typ samma som idag, fast då åker jag med tillbaka denna gång:tummenupp

Gött, signa tid och plats i tråden när det är spikat.

Låter bra :tummenupp Jag tänkte kanske föreslå en vända ända ut till nynäs.. Vad säger folk om det om det inte blir norrut? :arsele

Tack för en trevlig Sörmlandstur!

Blev en liten Sörmlandstur idag genom ihopslagning av en Ducce- och SH-tråd. Rosen-Södertälje-Järna-Nykvarn-Laxne-Gnesta-Vagnhärad-Skanssundet-Rosen.

Bitvis solsken och kraftig blåst, men jäkligt kul var det:) Blir nog några fler turer i höst, främst helger när det är dagsljus.

Hoppas tempot var något alla kunde ta del av. Och att ingen blev allvarligare hörselskadad av mina Termignoni-pipor, haha...:D:arsele Tack för mig idag.

//Mika

PS. Skönt ljud från din Gixxer, Moneyline, låg bakom dig på Bulten och lyssnade:tummenupp

jaa fan var riktigt roligt idag! tackar för en bra tur!*mnrider* tyckte tempot var mycke behagligt!:)

Yes, tack för idag! Det var en trevlig liten tur!

Synd att det ska jobbas i veckorna nu när man vill suga ut det sista av åkvädret ...

Blev en liten Sörmlandstur idag genom ihopslagning av en Ducce- och SH-tråd. Rosen-Södertälje-Järna-Nykvarn-Laxne-Gnesta-Vagnhärad-Skanssundet-Rosen.

Bitvis solsken och kraftig blåst, men jäkligt kul var det:) Blir nog några fler turer i höst, främst helger när det är dagsljus.

Hoppas tempot var något alla kunde ta del av. Och att ingen blev allvarligare hörselskadad av mina Termignoni-pipor, haha...:D:arsele Tack för mig idag.

//Mika

PS. Skönt ljud från din Gixxer, Moneyline, låg bakom dig på Bulten och lyssnade:tummenupp

Ni måste ha kört jättesakta om bara hann så kort bit :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...