Körning idag?

Nithro

Lycklig
Gick med
14 Oct 2006
Hoj
GasGas 300 EC -05
Tjeena

Har precis tagit körkort. Körs det ikväll? Lagom lugn landsvägskörning går före motorväg á ghostrider.

Kör en gammal motard, och är nybörjare.

Återkommer. Ska ut på färd nu!

På återseende

Var det du som fick köra upp med trasigt "bakhjulslager"? Grattis iaf....
Försöker starta en TTTTT (TjejTorsdagsTuriTouringTempo) där ALLA som vill köra lite lugnare är välkomna....

Var det du som fick köra upp med trasigt "bakhjulslager"? Grattis iaf....
Försöker starta en TTTTT (TjejTorsdagsTuriTouringTempo) där ALLA som vill köra lite lugnare är välkomna....

Hehe, nej. Kollade inte ens lager. Inspektören ville inte hålla upp min hoj så jag kunde vicka :D

Tror faktiskt de är som de ska. Hoppas iaf.

Dock så lossnade en skruv som höll bromsoket fram på plats. Hade precis testat maxfart i lång och fin nedförsbacke och motorbromsat till nästan stillastående vid en stopplinje. När det går sådär jättesakta som det gör ibland så skulle jag precis stanna med frambromsen och hjulen låser sig. Blir lite snopen, men anade inte oråd då.

Skulle flytta mig lite till höger och bromsade igen, samma sak. Körde in till kanten efter stoppet och kollade på frambromsen.

Oket satt i en skruv. Egentligen så ska det sitta i två skruvar, som ett kolontecken, som gör attdet inte kan vickas på. Nu sitter det i en, och kan vippas hit och dit. Inte bra.

Fick hojen transporterad hem, men ska köra och fixa det i morgon. Ska verkligen inte använda frambromsen. Får knyta ihop fingrarna eller något.

Men om allt går som planerat så är jag nog en kandidat för TTTTTT. Man måste inte ha tjejplagg på sig va? Har ett par vrålfula handskar, de får duga.

Plats: Maxi på Råå?
Tid: ?

Hehe, nej. Kollade inte ens lager. Inspektören ville inte hålla upp min hoj så jag kunde vicka :D

Tror faktiskt de är som de ska. Hoppas iaf.

Dock så lossnade en skruv som höll bromsoket fram på plats. Hade precis testat maxfart i lång och fin nedförsbacke och motorbromsat till nästan stillastående vid en stopplinje. När det går sådär jättesakta som det gör ibland så skulle jag precis stanna med frambromsen och hjulen låser sig. Blir lite snopen, men anade inte oråd då.

Skulle flytta mig lite till höger och bromsade igen, samma sak. Körde in till kanten efter stoppet och kollade på frambromsen.

Oket satt i en skruv. Egentligen så ska det sitta i två skruvar, som ett kolontecken, som gör attdet inte kan vickas på. Nu sitter det i en, och kan vippas hit och dit. Inte bra.

Fick hojen transporterad hem, men ska köra och fixa det i morgon. Ska verkligen inte använda frambromsen. Får knyta ihop fingrarna eller något.

Men om allt går som planerat så är jag nog en kandidat för TTTTTT. Man måste inte ha tjejplagg på sig va? Har ett par vrålfula handskar, de får duga.

Plats: Maxi på Råå?
Tid: ?

Heh, jäkla hoj! Det är inte VBK's TTR du köpt ? Hört att han ska vara en lurig rackare!

Heh, jäkla hoj! Det är inte VBK's TTR du köpt ? Hört att han ska vara en lurig rackare!

Nej det tror jag inte. Köpte den i Bergkvara. Usch vad långt det var dit :D

Tror inte jag kan närvara vid TTTT idag dock. Fyller nämligen år och det skall tydligen ätas ute vid 17snåret.

Kan kanske styra det till korv på maxi så det går snabbt och lätt? :banana

Och jag som räddade dig från att använda det blå tankhandtaget igår och så får man detta påhopp som tack:brinnerup

Ursäkta?

Nej det tror jag inte. Köpte den i Bergkvara. Usch vad långt det var dit :D

Tror inte jag kan närvara vid TTTT idag dock. Fyller nämligen år och det skall tydligen ätas ute vid 17snåret.

Kan kanske styra det till korv på maxi så det går snabbt och lätt? :banana

Grattis! :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back