Hehe, nej. Kollade inte ens lager. Inspektören ville inte hålla upp min hoj så jag kunde vicka
Tror faktiskt de är som de ska. Hoppas iaf.
Dock så lossnade en skruv som höll bromsoket fram på plats. Hade precis testat maxfart i lång och fin nedförsbacke och motorbromsat till nästan stillastående vid en stopplinje. När det går sådär jättesakta som det gör ibland så skulle jag precis stanna med frambromsen och hjulen låser sig. Blir lite snopen, men anade inte oråd då.
Skulle flytta mig lite till höger och bromsade igen, samma sak. Körde in till kanten efter stoppet och kollade på frambromsen.
Oket satt i en skruv. Egentligen så ska det sitta i två skruvar, som ett kolontecken, som gör attdet inte kan vickas på. Nu sitter det i en, och kan vippas hit och dit. Inte bra.
Fick hojen transporterad hem, men ska köra och fixa det i morgon. Ska verkligen inte använda frambromsen. Får knyta ihop fingrarna eller något.
Men om allt går som planerat så är jag nog en kandidat för TTTTTT. Man måste inte ha tjejplagg på sig va? Har ett par vrålfula handskar, de får duga.
Plats: Maxi på Råå?
Tid: ?