Körkortxpressen

rokie gsx550

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2005
Hoj
GSX 1100 ef
Hej på er , undrar om någon av er har hört något om körkortxpressen i Hallsta om dom är bra och vilka vägar VV brukar köra när det är uppkörning i V-ås!Ska dit i början av April så vi lär väl ses! Tack på förhand! :Bugar :)

rokie gsx550 skrev:
Hej på er , undrar om någon av er har hört något om körkortxpressen i Hallsta om dom är bra och vilka vägar VV brukar köra när det är uppkörning i V-ås!Ska dit i början av April så vi lär väl ses! Tack på förhand! :Bugar :)
Ingen som kan ge tips?! :va :4skrika :Bugar

Hej du! Jag vet inte så mycket om skolan men jag känner en som är billärare å hon är bra! (På att suga) :hihi
Skämt åsido så säger hon att det är gratis boende på intensivkurserna (förmodligen det du tänkte på) och det lilla jag hört ska dom va som andra skolor, bra men för mycket pengar!

Uppkörnings vägar är nog lite olika val av olika lärare olika gånger typ! Jag behövde bara testa en rutt :yoparty

Det är nog allt jag vet

Jedda skrev:
Hej du! Jag vet inte så mycket om skolan men jag känner en som är billärare å hon är bra! (På att suga) :hihi
Skämt åsido så säger hon att det är gratis boende på intensivkurserna (förmodligen det du tänkte på) och det lilla jag hört ska dom va som andra skolor, bra men för mycket pengar!

Uppkörnings vägar är nog lite olika val av olika lärare olika gånger typ! Jag behövde bara testa en rutt :yoparty

Det är nog allt jag vet
Tack men boende är fixat i E-tuna :banana
Mycket pengar vet jag inte om man jämför mot Tokholm så är det dubbelt billigt i Hallsta :yoparty :banana
Hur är VV-gubbarna är dom hårda eller är dom snälla?

rokie gsx550 skrev:
Tack men boende är fixat i E-tuna :banana
Mycket pengar vet jag inte om man jämför mot Tokholm så är det dubbelt billigt i Hallsta :yoparty :banana
Hur är VV-gubbarna är dom hårda eller är dom snälla?

Mycket pengar mot privat menar jag!

VV-Gubbarna är snälla mot dom som kan köra! :tummenupp
Dom som kuggar och inte kan trafikregler tycker att VV-Gubbarna är dumma i huvet :kocko Vem som verkligen är dum är nog "förmodligen" den bakom styret!

Jag tog kortet på körkortsakuten, Mc läraren ( Libero ) har varit med och satt ihopp uppkörningsprovet och lär upp alla på vv hur proven ska gå till. Kan starkt rekomendera den körskolan + att han får tider snabbare än andra för uppkörning, jag fick vänta 1 dag :2cool

237 skrev:
Jag tog kortet på körkortsakuten, Mc läraren ( Libero ) har varit med och satt ihopp uppkörningsprovet och lär upp alla på vv hur proven ska gå till. Kan starkt rekomendera den körskolan + att han får tider snabbare än andra för uppkörning, jag fick vänta 1 dag :2cool

"Libero"... Jo han är kul! Även kallad blöjan :hihi

237 skrev:
Tack för alla svaren :tummenupp det verkar ju bli en bra vår :D Nervös ikväll teoriprov imorgon och mitt pucko jobbar inatt :kocko men jag tror att det kommer att ordna sig :3freak

237 skrev:

Jag körde med hans dotter, hon jobbar i Hallsta som körlärare, kan rekomenderas, hon satt bakpå och kramades så skönt så.. Nejdå, hon var fullständigt orädd, satt bakpå redan andra lektionen, jag behövde bara fyra iofs. Men det här med att verkligen använda hojen, dra på ur korsningar, våga ta plats i trafiken och liknande var hon mycket bra på.

Vägvärksgubben var helt ok, men ett tips kan vara att åka grusvägen vid Riset vid Tillberga några gånger. Sedan finns "kuggrakan" ifrån skrapan och förbi Asea husen ner mot cityringen och röda torget.

Kör som folk så blir det körkort.

Tudor_66 skrev:
Jag körde med hans dotter, hon jobbar i Hallsta som körlärare, kan rekomenderas, hon satt bakpå och kramades så skönt så.. Nejdå, hon var fullständigt orädd, satt bakpå redan andra lektionen, jag behövde bara fyra iofs. Men det här med att verkligen använda hojen, dra på ur korsningar, våga ta plats i trafiken och liknande var hon mycket bra på.

Vägvärksgubben var helt ok, men ett tips kan vara att åka grusvägen vid Riset vid Tillberga några gånger. Sedan finns "kuggrakan" ifrån skrapan och förbi Asea husen ner mot cityringen och röda torget.

Kör som folk så blir det körkort.
Tack ,ringde dom o bokade nu, teorin klar!Dom får första tiderna i Maj

Tudor_66 skrev:
2239373 Hur har det gått för dig, gasar du nu eller??
Ja klarade det på första :tungan Tack för eran tips det var en guldskola ,Magnus visade sig vara en gammal bekant från Eskilstuna så det var ju extra roligt!Kan verkligen säga att det var en toppskola :tummenupp
Kör försiktigt alla Mc-åkare :pannkyss

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...