Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vore även intressant att göra en poll där man ser hur många som hänger här frekvent som varken har båge eller kort![]()
skapa en poll... alla orkar inte skriva & posta ett inlägg, sedan blir det jobbigt att hålla reda på
själv e det 6:e säsongen med tung hoj (med körkort för mc)
o har redan "hunnit med" 2 krascher.. en ut i skogen & ett där jag klöv ett rådjur (04 + 07)
det finns 2 sorters motorcyklister... de som krashat & de som kommer att krascha
tyvärr den hårda verkligheten för många (inte alla)
Det där är kvalificerat skitsnack, som oftast uttalas av någon som själv klotat.
Har än så länge hållt mig på vägen även om jag bara är inne på tredje säsongen, har aldrig lagt omkull hojen vid något tillfälle.
om du söker på inlägg gjorda av mig för ca: 3 år sedan... finner du en kille som säger samma sak som dig.. ... 2 månader senare säger jag i ett inlägg..
VAD VAR DET JAG SA !!
nu säger jag inte att du kommer att köra omkull, men det är OFTAST män, med nya kort som gör det
(ser att du tog kortet förra året, så 3 säsonger ?)
Nåja, om det är skitsnack kan nog diskuteras.Det där är kvalificerat skitsnack, som oftast uttalas av någon som själv klotat....

Det där är kvalificerat skitsnack, som oftast uttalas av någon som själv klotat.
Har än så länge hållt mig på vägen även om jag bara är inne på tredje säsongen, har aldrig lagt omkull hojen vid något tillfälle.
skapa en poll... alla orkar inte skriva & posta ett inlägg, sedan blir det jobbigt att hålla reda på
själv e det 6:e säsongen med tung hoj (med körkort för mc)
o har redan "hunnit med" 2 krascher.. en ut i skogen & ett där jag klöv ett rådjur (04 + 07)
det finns 2 sorters motorcyklister... de som krashat & de som kommer att krascha
tyvärr den hårda verkligheten för många (inte alla)
Ähh, jag klotade när jag övningskörde förra året.. Inbromsningen inför garagesvängen gjorde sitt. Som privatist fick man lära sig den hårda vägen, inte bromsa och svänga samtidigt(ja, jag vet att man kan och att det går bra med bakbromsen)
I år har jag lyckats med att få släpp på bakhjulet två ggr, dock utan dramatik. En gång på rullgrus och en gång med "släp" i en korsning (någon otrevlig fläck antagligen)
o har redan "hunnit med" 2 krascher..
)

|
Vi provkör Indian Chief Vintage
Screenshot I kommande nu... |
|
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |