Jag har a1 kort och tänkte att jag skulle ta mellan kortet nu innan vintern.
När jag kommer in till samma körskola som jag tog a1 kortet på så säger han att jag måste göra ny teori för mellan. Jag blev fundersam för jag trode bara att jag skulle behöva göra uppkörning till mellan och sen skulle jag automatiskt få tung när jag fyller 20. Han sa då att alla nya behörigheter måste man göra teori prov för. Han sa även att om jag inte ville vänta tills jag var 20 för att få tung kunde jag göra en till uppkörning och få tung innan. Nån som jag hjälpa mig att få redan på vad jag igentligen behöver göra ? inga chansningar nu tack
fick reda att jag hade rätt
jag behöver bara göra uppkörning.
den dagen fick jag även gjort en lektion på kon banan. det enda jag behöver träna på är inbromsningarna som jag vill låsa framhjulet på hella tiden
måste säga att jag blev förvånad när kawasaki er5 som jag körde hade bra mycket sämre köregenskaper än min föra hoj som var en honda nsr125r -91
/Blommen
När jag kommer in till samma körskola som jag tog a1 kortet på så säger han att jag måste göra ny teori för mellan. Jag blev fundersam för jag trode bara att jag skulle behöva göra uppkörning till mellan och sen skulle jag automatiskt få tung när jag fyller 20. Han sa då att alla nya behörigheter måste man göra teori prov för. Han sa även att om jag inte ville vänta tills jag var 20 för att få tung kunde jag göra en till uppkörning och få tung innan. Nån som jag hjälpa mig att få redan på vad jag igentligen behöver göra ? inga chansningar nu tack
fick reda att jag hade rätt
den dagen fick jag även gjort en lektion på kon banan. det enda jag behöver träna på är inbromsningarna som jag vill låsa framhjulet på hella tiden

måste säga att jag blev förvånad när kawasaki er5 som jag körde hade bra mycket sämre köregenskaper än min föra hoj som var en honda nsr125r -91
/Blommen
Last edited:
