Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inga brewdar som skall ta hojkort 2012?
Det sas att den var lätt hanterlig, så jag hoppas att det ska gå bra![]()
Även jag tog mitt kort hos dom (3 dagars intensivkurs), både bil och mc. Rekommenderar starkt!
Mvh
Flurp
Jo, här är en iallafalloch för att svara på frågorna i trådstarten så en bandit 600s tänkte jag försöka mig på. Och ingen ålder här inte så blir en seg bandit de första åren..
![]()
Jo, här är en iallafalloch för att svara på frågorna i trådstarten så en bandit 600s tänkte jag försöka mig på. Och ingen ålder här inte så blir en seg bandit de första åren..
![]()
Har en KTM Superduke -08 som jag övningskör med. Har inte tagit nån körlektion ännu men 200 mil på landsväg så förhoppningsvis kan man hålla kostnaderna nere![]()
Jag skaffade en Fz6 s2 -07 när jag skulle ta kortet och insåg sen att jag inte kunde köra upp på den för tung mc. Körde upp på polarns zx9r utan problem och fixa kortet på första. Tot ca 2400kr för A-kortet![]()
mkt konkörning på farsans jobb fixade biffen![]()
Blir att ta kortet så fort säsongen sätter igång.
Har en 625 SMC väntande och såklart är den ostrypt för att svara på trådskaparns frågor.
Blev riktigt sugen på den kursen i hallstahammar blir att kolla in detta lite närmare![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |