Bara jag som skulle tycka att det vore onödigt svårt att ligga på ettans växel i vändningen då det blir väldigt knackigt och ryckigt utan väldigt jämnt gaspådrag och eftersom man måste göra den rätt fort och sedan dra på rejält så man kommer upp i fart på tillbakavägen. På ettans växel lär väl i princip alla tunga motorcyklar kunna stegra sig om man gasar lite, råkar släppa av gasen så fjädringen gungar till och sen gasar till igen???
Men drar man på en liten wheelie på uppkörningen så kanske gubben tror att "oj jävlar han vill verkligen klara det här om han gasar på så hårt på tillbakavägen"
Men drar man på en liten wheelie på uppkörningen så kanske gubben tror att "oj jävlar han vill verkligen klara det här om han gasar på så hårt på tillbakavägen"
Var skitnervös, men så fort man satte sig på bågen så blir man lugn. Gör bara som du har gjort på körlektionerna. Ta det lugnt

, det borde inte vara det men så är det, jag skulle köra som de i Hallstahammar sa (uppkörning i v-ås). Det gjorde jag inte, VV-gubben (Jussi Ståhl
) visste att jag hade kört i götet och sa bara att han tyckte att jag inte skulle placera mig så långt till höger/vänster när jag svängde men att han visste att VV-gubbarna hemma i gbg ville se det. 