Körkort 2007

har skrivning på fredag, så jag hoppas att mina gamla böcker o diverse program jag hittat räcker till..
enda jag är lite nervig inför är väl statistiken som jag kanske inte är riktigt uppdaterad på..

Någon som har erfarenhet med att köra upp i Västerås?

YES!!
Fixade uppkörningen idag, hade regnat hela natten så manöverbanan va pissblöt, men de va lungt....

Klarade skrivningen förra måndagen,

Har en dubbel lektion i E-tuna nästa vecka
och en 2 veckor efter sedan uppkörning den 6/7
precis innan semestern så den får jag inte bomma ;-)

Fixade kortet förra torsdagen så jävla skönt det har varit att köra, även fastän man hade turen att bli sjuk precis dagen efter... :näsblod

Kom precis hem från min första lektion. Det har regnat hela dagen och under lektionen men det gick bra ändå. Det var svinkul o köra. O jättesvårt att krypköra. Men det är bara att träna lite...Tyvärr var det knappt nåt av körskolans utrustning som passade. För små stövlar, för stora handskar, dålig hjälm och ett par brallor som läckte fan. Jackan och ryggskyddet var i.o.f bra.

Fixade uppskrivningen i torsdags!

En fråga om krypbana 2. Man ska ju stanna till vid tre tillfällen. Ska man stanna helt och sätta ner en fot eller stå still ett visst antakl sekunder och balansera? Framgår nämligen inte av MC-boken...

Vilken underbar dag idag.....och till råga på det så klarade jag kortet idag...fy faan så skönt....se upp på vägarna i Piteå och Skellefteå...

Direktrapport från Mora:

Har precis klara av banan och om ca 1 timme ska jag ut i trafik.

Och jag kan inte mer än hålla med AelienL och El_Maco. Det är en underbar dag för även jag klarade det idag!

Ett speciellt tack till flerko, som hjälpte mig med att berätta var det var trickigast att köra i Mjölby.

Yeeeeeeeeees!!!111oneoneone

Ställer mig in i ledet bland er alla.. Körkortet kirrat idag :yoparty :yoparty :D :tummenupp Fy f*n så underbart! En sväng med egna hojen avklarad.. Nu är det lunch, sen ska man ut igen :squid :cpparty

Ställer mig in i ledet bland er alla.. Körkortet kirrat idag :yoparty :yoparty :D :tummenupp Fy f*n så underbart! En sväng med egna hojen avklarad.. Nu är det lunch, sen ska man ut igen :squid :cpparty

GRATTIS!!!! Och säger det igen... GRATTIS!!!.. :yoparty

ta det lugnt nu.!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma