offa
Guest
Nu såVar inne på körskolan och hämtade papper för körkortstillståndet idag... ska jag bara göra syntest när löningen kommer och skicka in skiten
![]()
Dyrt syntest eller ovanligt fattigt innan löningen? Jag fick pynta 60 kronor för mitt syntest för körkort hos Synsam. Du behöver inte ta ett "vanligt" syntest för körkortet.
Började besöka körskolan för flera veckor sedan för att höra mig för om min uppkörning. Jag hade ju liksom oturen att bryta nyckelbenet i samband med den förra säsongen. Uppkörningstider hade de inte ens börjat ringa på, det var inte riktigt klart vilken körlärare de skulle ha och dessutom så var det snack om nya hojar, men ingen kan tala om vilken sort
Nu har de plockat fram "gamla" hojen och till slut gått med på att min "gamla" körlärare ska ta en lektion med mig, men fortfarande inget besked om uppkörningstider. Så idag ringer min lärare och säger att jag "kan ju boka en privat uppkörning" men köra med deras hoj. *öh!?! va???* den diskussionen hade vi i augusti och då gick det inte för sig minsann.