Körkort 2007

har bara uppkörning kvar.
men "bara" känns ganska avlägset just nu då landet vi alla bor i
inte brukar vara någe vidare förns i mitten på maj...:mad:

//Robin

Vill bara säga lycka till alla er som ska ta kort nu 2007! Jag med för den delen. Och så ser vi fan till att inte hamna på statistiklistan. :tummenupp
Ska skriva här om jag får några bra tips att dela med mig i vår!

Ja lycka till då allihopa! :)

Magnusson smygfilmade en teorilektion och jag kan ge lite inside tips ang teoriprovet här.

Många bommar på just på boogietrycket över 4 bruttoton och att man smack på bara ska smarscha smådjuren.

Teoriprovet.

Man ska SMARSCHA dom! :mad:

Magnusson smygfilmade en teorilektion och jag kan ge lite inside tips ang teoriprovet här.

Många bommar på just på boogietrycket över 4 bruttoton och att man smack på bara ska smarscha smådjuren.

Teoriprovet.

:hihi
Framförallt boogietrycket är viktigt att tänka på! :hihi

Nu äntligen ska min sambo ta kortet, Tycker ju att rozie ska ha en liten chans att hinna ifatt mig, Så köpte henne en R1´a, Har väll tjatat lite på henne några år att hon skulle ta A behörighet, Så när det var lite tal om att hon ev skulle köpa en *Intruder* "För ett par år sedan" *Tror hon var berusad* För riktigt sig själv var hon nog inte:D
Vart det en helvändning till något sportigare iår, Tror hon kommer att klara av sitt kort galant, Önskar lycka till henne & er alla andra som kommer att ta Våren/Sommaren -07 *Själv tar jag moppen iår*

Skriver teorin om 1,5 vecka =)
Sen om bara vädret kunde hålla sig på + sidan så kunde man övningskört idag! =(

/Martin

Teoriprovet.

Haha, men tänk om det kommer en Elefant ut på vägen! Han säger : Sikta på magen och SMARCHA den! HAHA!

=) jag klarade min teori idag... nu är det bara att boka intensivkurs... =))

Jaha, man kanske borde erkänna att jag också ska ta körkort i år, eller rättare sagt ta mellan-kortet. Har haft för 125:a i två år nu, så uppkörningen blir ingen svår match. Hoppas jag iaf:D:)

Teorin är bokad till den 26e denna månad. Vore tacksamt om någon kan länka till lite trevligt material som gör att man kan förbereda sig ytterligare inför kunskapsprovet.
Sen så måste man hitta en lämplig hoj. I dagsläget siktar jag nog på 600-kubikare, i sporthojklassen givetvis.

Teorin är bokad till den 26e denna månad. Vore tacksamt om någon kan länka till lite trevligt material som gör att man kan förbereda sig ytterligare inför kunskapsprovet.
Sen så måste man hitta en lämplig hoj. I dagsläget siktar jag nog på 600-kubikare, i sporthojklassen givetvis.

Sök i tråden Körkort 2005,Körkort 2006 .. där har du allt du behöver KRAPPEN !

Var i kontakt med min trafikskola idag och nu är det bara till att vänta på första lektionen :)
Dock får jag vänta tills slutet av mars början av april på första lektionen då skolan rullar ut hojarna. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller hur är det man säger:arsele

Men jag bara undrar en sak, är det ngn trafikskola som börjar köra tidigare eller är det "standard" att de flesta sätter igång vid den tiden på året med tanke på vädrets variation???

Men jag bara undrar en sak, är det ngn trafikskola som börjar köra tidigare eller är det "standard" att de flesta sätter igång vid den tiden på året med tanke på vädrets variation???

Tidigare ??? hehe slutet på Mars början på April måste jag säga är väldigt tidigt redan... Allt beror väl på vädret runt i landet men jag tror att uppkörningarna börjar 1 Maj i Örebro län iaf..

jarla börjar manöver träningen 1/3 om det inte är så kallt att det inte biter med plog och salt, trafikdelen på börjas så snart vägarna är hyffsat stabila, vv brukar här i 08 köra första proven under sista halvan av april.
så visst finns vi som börjar tidigare;)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...