Körde upp för mellan idag...

josefiine

stolt ägare till kattrumpan!
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Gula faran! Sv650 -00
...missade vänster garagevändning men klara't ändå! :D
Kunde inte vända mellan linjerna men på annan plats gick det fint..!
Så det blev till att åla en sväng idag, och en god gärning blev det oxå tid för. Min stackars kompis hade aldrig åkt motorcykel...tills idag! Hon blev helfrälst! Och detta till råga på allt på en liten 125a. Kan tänka sig va hon säger på nån ordentlig hoj...! Ingen som för övrigt har en att skänka till en flicka som mej? :rolleyes:

tackar tackar!
var extremt nervös, men det kanske va bra? vem vet...
så ska det naturligtvis bli regn imorrn oxå... typisst!

Blev så glad att jag i stort sett kastade mej runt halsen på uppkörningsnissen! kan ju tänka mig va han tänkte.. "hysterisk flicka.. Åh nej, va har jag gjort!?"

Jag känner lite likadant som du eftersom jag fick min nya skönhet idag ( Ducce Monster )

Men här hemma ska det vara sisådär hyffsat tror jag imorrn så jag kanske kan ta en liten sväng

ja ni får väl inget regn förrns på söndag.. annat är det har i Borås, Sveriges London!!

Gick ju och va nervös hela dagen för din skull gumman.... Va skönt att du klarade det!! Nu kan man skryta om att man har en flickvän som har mc-kort :fakta :rock :tummenupp :bow :crash :D
Men kom ihåg att va försiktig när du är ute och åker, bilar är hårda och Josefine är mjuk.... :fakta

Skulle bra gärna velat sett dig när du va ute och körde första svängen helt själv nere på Borås.... :squid :D

Grattis tjejen. du får gasa till gbg nån gång o åka med oss.....

josefiine skrev:
...missade vänster garagevändning men klara't ändå! :D
Kunde inte vända mellan linjerna men på annan plats gick det fint..!
Så det blev till att åla en sväng idag, och en god gärning blev det oxå tid för. Min stackars kompis hade aldrig åkt motorcykel...tills idag! Hon blev helfrälst! Och detta till råga på allt på en liten 125a. Kan tänka sig va hon säger på nån ordentlig hoj...! Ingen som för övrigt har en att skänka till en flicka som mej? :rolleyes:

Varför inte gifta dig med någon som har två hojar, skilja dig och få den ena i bodelningen?.

Re: Re: Körde upp för mellan idag...

Hightuned skrev:
Varför inte gifta dig med någon som har två hojar, skilja dig och få den ena i bodelningen?.

Det är MINST en femårsplan då man inte kan skilja sig hux flux och sen räkna med att få 50% med sig hem :fakta

Grattis. Jag var oxå heeelt utanför linjen på höger försök men han sa inget, han hade ju sett mig klara det precis när han kom dit så......

750RR

GRATTIS till kortet!!! Välkommen in i mc-gänget!!! En kompis till mig tog också mellan i tisdags!! :tummenupp

Tack! Kul att höra av så många och att ni tycker det är kul med tjejer på vägarna :) Funderar nästan på att kasta mig ut på vägarna innan regnet kommer...

Ingen som har nån okej mc att sälja eller så? billigt...

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad