Dan_the_man
Reno Raines
Jag har bott på Gotland o där har vi väldigt många kaniner som leker på vägarna. Man tar "RABBISEN" i bakbenen och "karatar" den i nacken precis bakom öronen. döden är ögonblicklig.
Till nästa gång....
Djurplågare..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bott på Gotland o där har vi väldigt många kaniner som leker på vägarna. Man tar "RABBISEN" i bakbenen och "karatar" den i nacken precis bakom öronen. döden är ögonblicklig.
Till nästa gång....

jaja jag krockade med ett råddjur på 225 mot rosenhill förra söndagen! men det gick jävligt bra för mej! nya mc kläder o en ny vänster sida på hojen somn tur var!
Hur tänker du nu?![]()
![]()
Han går runt på vägen å karatar ihjäl harar för skojs skull![]()
Till nästa gång....
jaja jag krockade med ett råddjur på 225 mot rosenhill förra söndagen! men det gick jävligt bra för mej! nya mc kläder o en ny vänster sida på hojen somn tur var!

farligt det där..
älg vill jag definitivt inte träffa på med hoj.. räckte den gången en av de jävlarna hoppade ut framför mig med moppen..
tittade ner på nåt en sekund, då hoppar fanskapet ut och jag smäller rakt in i magen på den..
moppen fortsatte rakt fram, jag låg på rygg med svettiga älghårstrån i fejjan (visiret uppe) och en väldig förvirrad älg gloendes på mig.![]()
Du sa väl förlåt? För annars kommer Maria Wetterstrand att hemsöka dig...
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller